معرفی فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام

در حکمي از سوي سردار اشتري فرمانده نیروی انتظامي سرهنگ محمد يزداني به سمت فرمانده جديد شهرستان تربت جام معرفي شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ؛ فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی در مراسم معرفی فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام ، تامین نظم و امنیت را یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی تامین نظم ، امنیت و آسایش را که یکی از مهم‌ ترین مسائل در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود را بر عهده گرفته است.

سردار امیری مقدم وجود عدالت را یکی از ویژگی‌های کشور ایران عنوان کرد و افزود : کشور ما در اوج امنیت قرار دارد و عدالت موجود در ایران سبب پایداری ، آسیب ناپذیری و حضور پایگاه های مردمی در سطح کشور و حتی استان می شود.

وی با اشاره به ارزشهایی که بعد از انقلاب بدست آورده ایم تصریح کرد : اگر بخواهیم این ارزش ها را حفظ نمائیم باید به اعتقادات دینی خودمان بیشتر توجه کنیم و مردم باید حفظ و حراست از ارزشهای دینی را بعنوان یک فریضه قرار بدهند.
سردار امیری مقدم با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی حفظ و حراست از امنیت است نه تولید امنیت افزود: وظیفه تولید امنیت برعهده سازمانها، نهادها و خود مردم است و نیروی انتظامی نیز مکلف است تا آخرین قطره خون از این امنیت تولیده حفاظت نماید .

وی با اشاره به خط مقدم مبارزه با استکبار جهاني و گروههاي تروريستي افزود: شهداي مدافع حرم و استقامت و پايداري خانواده شهدا و صبر و بردباري مردم، کشوررا به اوج اقتدار در دنيا رساندندو اگر ما به مردم سوريه و عراق کمک نمي کرديم در دروازه ها و مرزهاي کشوربايد با دشمنان دين خدا و قرآن مي جنگيديم.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي با اشاره به وحدت شيعه وسني تصريح کرد : امروز اقتدار نظام اسلامي شيعه و سني با بهترين شرايط با هم زندگي مي کنند وامنيت و اقتدار نظام مديون تلاشهاي شيعه واهل سنت است که براي انقلاب خونها داده اند.

فرماندار شهرستان تربت جام هم در این مراسم با بیان اینکه گستردگی کار نیروی انتظامی زیاد است و این نیرو در تمامی عرصه ها وجود دارد اظهار داشت: نیروی انتظامی در زمینه تأمین امنیت داخل کشور بیشترین مسئولیت را برعهده دارد و در این راه بیشترین شهداء را بعد از جنگ تحمیلی تقدیم نظام نموده است .

رستمی خاطرنشان کرد : با تلاش نيروهاي انتظامي امنيتي و قضايي در 10 جرم شاخص 22 درصد در شهرستان کاهش يافته است

رستمی با بیان اینکه مردم تربت جام در تأمین امنیت نقش مهمی دارند افزود : تا رسیدن به نقطه قابل اطمینان فاصله زیادی نداریم و امیدوارم با همکاری برادرانه و تنگاتنگ مسئولان شهرستان در تأمین امنیت شهرستان بیش از پیش موفق باشیم .

در پایان مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ علی اصغر مختاری، سرهنگ محمد یزدانی به سمت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تربت جام منصوب شد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار