ورزش همگانی وزیر کار در جمع کارگران+اینستا پست

وزیر کار در جمع کارگران یکی از کارخانه های تهران در هفته کارگر به ورزش همگانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی ربیعی وزیر تعاون ، كار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه كه به نام " روز ورزش، نشاط و بهره‌وری "در هفته كارگر نامگذاری شده، با حضور در یکی از کارخانه های تهران در ورزش همگانی کارگران این کارخانه شركت كرد.

ورزش همگانی وزیر کار در جمع کارگران+اینستا پست

ربیعی در این پست نوشت: جامعه بی نشاط و ناامید به نفع کیست؟دیروز که به مناسبت دومین روز هفته کارگر، روز "کار، سلامت و نشاط اجتماعی" در بین کارگران پرانرژی در حال ورزش بودم، با خود فکر می کردم چقدر امروز ما به امید و نشاط نیاز داریم. جامعه ناامید، جامعه ای است که فاقد انرژی بزرگ اجتماعی است. آنها که بذر ناامیدی می افشانند و شعار "هیچ چیز" زمزمه می کنند و قصد تضعیف دولت را دارند بدانند که ناامیدی و بی نشاطی آسیب های عظیم اجتماعی در پی خواهد داشت.

من معتقدم این نوع جامعه، ابتدا از نظر ذهنی و سپس عملی تسلیم زورگویان و غارتگران بین المللی می شود نه جامعه پرامید.من همچنین اعتقاد دارم آنچه که یک جامعه را متمایز می کند خصلت تولیدی آنهاست. در جوامع تولیدگرا ، فرهنگ تلاش و نشاط ارزشمند است اما در مقابل، جوامعی که بر اساس رانت و موارد غیرتولیدی اداره می شوند حتی اگر در کوتاه مدت رونقی را تجربه کنند به شکوفایی نمی رسند و خوشبختی را تجربه نمی کنند.

شرایط نیروی کاری که در عرصه تولید زحمت می کشد باید به شکلی مهیا گردد که بتواند ورزش و پویایی را به متن زندگی اجتماعی و خانوادگی خود ببرد تا از طول عمر و زندگی بهتری بهره گیرد.برای همه کارگران ایرانی، زندگی شاد و خوب و پر از سلامتی و نشاط آرزو می کنم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار