قزوين؛

ديدا استاندار با وزیر راه و شهر سازی

وزیر راه برای تسریع در جاده قزوین به تنکابن مساعدت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: در جلسه استاندار با وزیر راه وشهرسازی برای تامین اعتبار در تسریع جاده قزوین، الموت به تنکابن و احداث میدان تره بار در قزوین موافقت شد.

 منوچهر حبیبی گفت: طول راه قزوین، الموت به تنکابن ۱۴۸ کیلومتر است که ۹۲ کیلومتر آن در محدوده استان قزوین قرار دارد.

به گفته وی ، فاز اول این طرح به مسافت ۶۲ کیلومتر درحال حاضر ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حبيبی بااشاره به ضرورت احداث و راه اندازی میدان جدید میوه و تره باردر قزوین گفت : دراین زمینه نیز کمیته ای با حضور استاندار، معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر کشور تشکیل می شود تا درباره مکان پیشنهادی شهرداری قزوین اظهارنظر شده و سپس تصمیمات جمع بندی و به وزارت راه و شهرسازی برای تصویب ارسال شود.

 معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: تسریع در اجرای جاده قزوین، الموت به کلاچای معروف به جاده رحیم آباد، تکمیل مطالعات طرح راه آهن قزوین به قم و حل و فصل برخی از مسائل و مشکلات حوزه شهرسازی در شهرداری های شریفیه و الوند از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

حبيبی ، تکمیل زیرساخت های شهرک مهرگان از جمله شبکه حمل و نقل، خرید نردبان آتش نشانی، احداث پل دوم ارتباطی در حد فاصل شهر محمدیه و شهرک مهرگان از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه بيان كرد .

به گفته وی ، مقرر شد وزارت راه و شهر سازی مساعدت و حمایت لازم را برای اجرای این طرح ها با مشارکت شهرداری محمدیه انجام دهد.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار