جریمه 22میلیارد ریالی متخلفان قاچاق کالا در گمرک لطف آباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: سه متخلف قاچاق کالا در گمرک لطف آباد شناسایی و به پرداخت22 میلیاردو 200 میلیون ریال محکوم شدند .

جریمه 22میلیارد ریالی متخلفان قاچاق کالا در گمرک لطف آبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، حمید رضا کریم افزود: براساس اعلام جرم گمرک لطف آباد مبنی وقوع تخلف قاچاق کالا توسط یک شرکت حمل و نقل موضوع در دستور کار شعب تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مراحل تحقیقات اولیه مشخص شد دو دستگاه کامیون حامل انواع پوشاک، البسه و کفش متعلق به یک شرکت حمل و نقل پس از بارگیری این محموله از گمرک لطف آباد متعهد به تحویل کالاها به گمرک پیرانشهر شدند که متاسفانه با تبانی و اقدامات از پیش تعیین شده و با هماهنگی این محموله به جای تحویل به گمرک مقصد به منظور خروج از کشور از تهران و شهرستان رباط کریم سر در آورده که این خود مصداق بارز قاچاق کالا است.

کریم ادامه داد: شعبه هشتم تعزیرات حکومتی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز پس از احضار متهمین و انجام تحقیقات لازم در این زمینه تخلف و بزه انتسابی را وارد دانسته و بنا بر اعلام جرم گمرک و همچنین نحوه دفاعیات بلا وجه متهمین در مراحل رسیدگی اقدام به صدور رای محکومیت برای آنان کرد.

وی افزود: این شعبه سه متهم پرونده را به پرداخت مبلغ 22 میلیاردو 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: این رای هم اکنون در اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی در حال اجرا است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار