احداث دو هزار و 558 واحد مسکن شهری در خراسان رضوی

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌رضوی گفت: برای امسال احداث دو هزار و 558 واحد مسکن شهری را در 72 شهر استان با اعتباری در حدود 810 میلیارد ریال در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

احداث دو هزار و 558 واحد مسکن شهری در خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، سیدرضا موسوی‌نیا افزود: بنیاد مسکن خراسان‌رضوی متولی ساخت بیش از 19 هزار واحد مسکن مهر در استان بوده که در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان، این پروژه‌ها احداث شده است و امیدواریم تا پایان شهریورماه پروژه تحویلی به بنیاد مسکن استان پایان یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان‌رضوی بیان کرد: در حوزه مسکن‌های خیرساز در تلاش هستیم بخشی از پروژه‌ها را در شهرهایی همچون رضویه و بینالود به متقاضیان تحویل دهیم و امیدواریم در راستای تسهیل این بخش، مسکن‌های مورد واگذاری در شهر بینالود به صورت تمام اقساط واگذار شود.

موسوی نیا بیان کرد: در حاشیه شهر مشهد نیز اقداماتی از سوی بنیاد مسکن صورت گرفته است و تامین آسفالت رایگان و همچنین مسکن مناسب بخشی از این اقدامات بوده است و مقرر شده علاوه بر این واحدهای مسکونی منطقه نیز از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی مقاوم سازی شود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.