تجلیل از معلمان برتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از 134 معلم نمونه شهرستانی و استانی تجلیل می‌شود، گفت: از وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در مراسم تجلیل از معلمان استان دعوت شده است.

 
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛هادی زارع‌پور با گرامیداشت هفته معلم از برگزاری 13 همایش شهرستانی و استانی در این هفته خبر داد و اظهار کرد: از 120 نفر از معلمان نمونه شهرستانی و 13 معلم برتر استانی تجلیل می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از خانواده معلم فداکار استان که سال گذشته اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهداء شد، تجلیل می‌شود، گفت: از وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در همایش تجلیل از معلمان استان دعوت شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان 28 اردیبهشت امسال به میزبانی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
 
این مسئول عنوان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد سال 1378 تشکیل شد و از آن زمان تاکنون با مشارکت خیرین یک‌هزار و 100 کلاس درس احداث شده است.
 
زارع‌پور به برگزاری خوب جشنواره شانزدهم و هفدهم استان در تهران اشاره کرد و یادآور شد: دو دوره قبل این جشنواره در تهران برگزار شد و مبلغ تعهدی خیرین در این جشنواره 26 میلیارد تومان بود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 60 درصد تعهدات خیرین در دو جشنواره قبل محقق شده افزود: هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با شعار هر مدیر یک خیر و هر بانک یک مدرسه برگزار می‌شود.
 
وی عنوان کرد: آموزش و پرورش استان 49 رتبه برتر مسابقات نماز، قرآن و عترت، 39 رتبه آموزشی و 39 مقام برتر کشوری در مسابقات ورزشی را کسب کرده است.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.