نرخ کرایه‌ تاکسی یاسوج افزایش یافت

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری یاسوج گفت: نرخ کرایه‌ تاکسی شهر یاسوج از اردیبهشت‌ماه سال جاری افزایش یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سجاد بهرامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام افزایش نرخ کرایه خطوط تاکسی از اردیبهشت‌ماه سال جاری اظهار کرد: روند افزایش نرخ کرایه به این صورت است که بعد از تأیید فرمانداری و ابلاغ شورای شهر اجرایی و برچسب‌های جدید نصب می‌شود.
 
وی از برخورد جدی با هرگونه افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در شهر یاسوج خبر داد و گفت: شهروندان یاسوجی در صورت مشاهده هرگونه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی و تخلفات مربوط به تاکسی‌ها می‌توانند با یادداشت کد شناسایی تاکسی مورد نظر با شماره تلفن 33347298 تماس بگیرند.
 
مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری یاسوج با بیان اینکه شکایات مردمی در کمتر از 24 ساعت ترتیب اثر داده می‌شوند ابراز داشت: رأی صادره در کارنامه هوشمند این رانندگان ثبت و علاوه بر درج امتیاز منفی، جریمه نقدی نیز براساس آیین‌نامه و قانون ابلاغ و اجرا خواهد شد هرچند که نظارت و بازرسی ناظران سازمان تاکسیرانی روزانه در حال گشت‌زنی و نظارت هستند ولی با مشارکت شهروندان موفقیت ما کیفیت بهتری خواهد داشت.
 
بهرامی با اشاره به سیاست‌های جدید سازمان تازه تأسیس حمل و نقل بار و مسافر شهر یاسوج افزود: تاکسی‌ها ملزم به نصب برچسب کرایه‌های جدید شده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به سازمان تاکسیرانی گزارش کنند.
 
وی افزود: لیست نرخ کرایه تاکسی‌ها در همه خطوط شهر یاسوج منتشر شده و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت مشاهده لیست کامل نرخ تاکسی‌های شهر یاسوج به سایت شهرداری یاسوج به آدرس yasuj.irمراجعه کنند.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار