برای نخستین بار در کشور؛

رونمایی از درس نامه معارف مهدویت ویژه مهد کودک ها در مشهد

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) در خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور از درس نامه معارف مهدویت ویژه مهد کودک ها در مشهد رونمایی می شود.

رونمایی از درس نامه معارف مهدویت ویژه مهد کودک ها در مشهدبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام موسوی نسب افزود: همزمان با فرا رسیدن شعبان المعظم و دهه مهدویت از درس نامه معارف مهدویت ویژه مربیان و کودکان در مهد کودک ها رونمایی می شود.
وی گفت: این درس نامه در 3 جلد تبیین شده که یک جلد آن ویژه مربی و دو جلد آن با نام "شیرین تر از عسل برای کودکان" است.
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) در خراسان رضوی با اشاره به اینکه همزمان با این دهه مبارک برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است، افزود: اعزام کارشناسان در مساجد، دانشگاه ها و مدارس سراسر استان با تبیین معارف مهدویت از برنامه های این دهه است.
حجت الاسلام موسوی نسب گفت: همچنین بیش از 400 کارشناس خواهر و برادر با موضوع پاسخ به شبهات مهدویت به به استانها و کشورهای همجوار اعزام می شوند.
وی افزود: از 23 اردیبهشت تا 2 خرداد همزمان با پنجم شعبان المعظم تا نیمه شعبان به نام های مصوب ایام دهه مهدویت نام گذاری شده است.
 مدیر بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) در خراسان رضوی گفت: مهدویت و دعا، مهدویت و ولایت فقیه، مهدویت و صهیونیسم، مهدویت و جوان، مهدویت و خانواده، مهدویت و رسانه و مهدویت و انتظار جهانی از جمله نام های این ایام است.
حجت الاسلام موسوی نسب با اشاره به راهپیمایی عظیم منتظران مصادف با نیمه شعبان، افزود: این راهپیمایی در عرصه میدان شهدا به سمت بارگاه منور رضوی و با سخرانی امام جمعه مشهد آیت الله علم الهدی در صحن جامع رضوی برگزار می شود.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.