«کام شیرین»؛ نمایش سبک زندگی و اقتصاد خانواده ایرانی

برنامه تلویزیونی «کام شیرین» برای اولین بار در رسانه ملی با ساختار هم‌آموزی به روی آنتن می‌رود.

مرتضی یعقوبی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کام شیرین» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص محتوا و فرم ساختاری این برنامه تلویزیونی گفت: طراحی برنامه «کام شیرین» را از 21 ماه پیش آغاز کردیم و مدت زمانی به طول انجامید تا محتوا و فرم آن را به عنوان یک برنامه رسانه‌ای ثبت و بخش‌های نمایشی و محتوایی «کام شیرین» را به اتمام برسانیم.
 
وی در خصوص محتوای بخش نمایشی برنامه تلویزیونی «کام شیرین» اظهار داشت: هر قسمت نمایشی ما با توجه به داستان‌هایی که از پیش توسط محمد نداف نوشته شده است، با حضور 80 بازیگر در تابستان سال گذشته ضبط شد.
 
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «سبکی نو» ادامه داد: ما در بخش نمایشی «کام شیرین» قصد داریم درد را نشان دهیم و شرایط زندگی خودمان را با آنچه که در این نمایش‌ها، نشان داده می‌شود مقایسه کنیم.

یعقوبی افزود: داستان‌های نمایشی را به شکلی طراحی کرده‌ایم که در پایان هیچ نتیجه‌گیری برای مخاطب نداشته و شوکی به او وارد نکنیم.
 
تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «حماسه جاوید» پیرامون ساختار برنامه «کام شیرین» عنوان کرد: این برنامه تلویزیونی در واقع یک برنامه هم‌آموزی و تاک‌شو است که برای اولین بار با فرمی جدید به روی آنتن می‌رود.
 
وی با بیان اینکه هومن نامور از کارشناسان با تجربه ما در رسانه ملی است، اظهار داشت: هومن نامور بیشتر به عنوان یک کارشناس در برنامه «کام شیرین» حضور دارد و اجرای این برنامه را برعهده گرفته است.
 
یعقوبی در خصوص بخش‌های مختلف برنامه تلویزیونی «کام شیرین» گفت: بخش پیامک‌ها، نظرسنجی و نمایش از عمده آیتم‌هایی هستند که به زبان روز موضوعات را بیان می‌کنند و برشی از یک زندگی را نشان می‌دهند.

یعقوبی افزود: این برنامه تلویزیونی قرار نیست شبیه برنامه «جیوگی» باشد، بلکه در اصل با ساختار هم آموزی گفتگویی روانشناسی را مطرح می‌کند.

یعقوبی در پایان با بیان اینکه بحث اصلی «کام شیرین» فقط ازدواج نیست، توضیح داد: «کام شیرین» فقط درباره ازدواج نیست، بلکه بحث بر سر اقتصاد و سبک زندگی درست و اشاعه آن در رسانه ملی است.

گفتنی است؛ «کام شیرین» کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا است که شنبه تا دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 پخش می‌شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
با سلام ،تشکر از برنامه خوبتون ،من حدود دو ماه است مشکلی در زندگیم به وجود آمده ،چگونه میتوانم از دکتر برنامتون مشاوره بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۲۱:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
سلام برنامتون عالیه چجوری میشه از دکتر برنامتون مشاوره گرفت
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۲۱:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
سلام برنامتون عالیه چجوری میشه از دکتر برنامتون مشاوره گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ملیحه
۱۴:۳۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
خیلی عالیه... باتشکر از آقای دکتر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام.
من خیلی دوست دارم توی برنامه حضور داشته باشم و بحث کنم و نظراتمو بگم. چجوری میشه شرکت کرد در برنامه کام شیرین؟؟ ممنون