برنامه‌های آموزش و پرورش در گرو افزایش بهره‌وری نيروی انسانی است

سخنگوی آموزش و پرورش تهران گفت: يكی از بهترين اقدامات براي ارتقاء نيروی انسانی دستيابی به مهارت‌ها است كه اين الگو گامی را برای اجرای سند تحول بر می دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش تهران در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: در نگاه اول مقصود از اقتصاد مقاومتی توجه به توليدات داخلی است و در عين حال درونزا و برون نگر هم باشيم. باید محصولات توليدی را به خارج از مجموعه كشوری ارايه دهيم.

وی در ادامه گفت: تصور رايج مردم بر اين است كه اقتصاد و توليد هيچ تناسبی با مقوله آموزش ندارند، علاوه بر اين كه آموزش در مجموعه توليد است از منظر ديگر هم اقتصاد آموزشی و محصولات آموزشی می توانند سهم بزرگی در اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

سخنگوي آموزش و پرورش تهران در خصوص برنامه آموزش و پرورش بيان كرد: برنامه ای كه خودمان در آموزش و پرورش به آن خواهيم پرداخت در بخش عوامل توليد در آموزش و پرورش در حوزه نيرو انساني است يعنی آموزش و پرورش در ارايه خدمات و توليدات به نيروي انساني وابسته است و كمترين ارتباط را با سخت افزار ها دارد به همين دليل بايد به نيروي انسانی توجه زيادی شود.

ثقفي يادآور شد: يكی از بهترين اقدامات براي ارتقاء نيروی انسانی به لحاظ شايستگی دستيابی به مهارت ها است كه الگوی شايستگی ها گامی برای اجرای سند تحول آموزش و پرورش را بر می دارد.

وي عنوان كرد: در بخش توليد بايد به منابع انسانی به طور ويژه توجه شود چرا كه اساس برنامه ها می تواند در همين راستا باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار