ورزشکاران المپیکی هیچ مشکلی ندارند

سجادی: فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با کی روش تصمیم می گیرد

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری سرمربی پرتغالی تیم ملی تصمیم گیرنده است و وزارت ورزش در این خصوص دخالتی ندارد.

سجادی: فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با کی روش تصمیم می گیردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ، نصرالله سجادی درباره درخواست کارلوس کی روش از مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال نسبت به بررسی استعفای سرمربی تیم ملی، گفت: تصمیم گیری درباره ادامه همکاری کارلوس کی روش به من ارتباطی ندارد. این موضوع از وظایف فدراسیون فوتبال است و  مسئولان این فدراسیون باید نسبت به ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی پاسخگو باشند.

وی در مورد کیفیت نه چندان مناسب پیراهن جدید  تیم ملی فوتبال کشورمان، بیان کرد: فدراسیون فوتبال باید کیفیت لباس های تیم ملی را بررسی و بهترین شرایط را در کیفیت لباس های جدید تیم ملی فراهم کند.

سجادی در خصوص جلسه تاج و کفاشیان با وزیر ورزش، اظهار کرد : به دلیل حضور در جلسه شورای برون مرزی اطلاعی از این جلسه ندارم. البته امروز صبح حدود یک ساعت با تاج درباره کارهای جاری فدراسیون صحبت کردم تا این امور به خوبی پیش رود. امیدوارم تیم کاری جدید فدراسیون فوتبال در کارهای خود موفق باشند.

سجادی درباره برگزاری مجمع فدراسیون گلف، گفت: گلف یکی از مجامه فعال  مورد ورزش ما را در اختیار دارد. پیشنهادات خوبی در این مجمع مطرح شد وامیدوارم این رشته جایگاه خود را در ورزش کشور ارتقا دهد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و امور جوانان در خصوص اظهار نظر خود درباره این که اتاقش رو به زمین گلف باز می شود،، توضیح داد: پنجره اتاقم رو به گلف است اما پنجره کاری‌ام رو به همه رشته‌هایی است که برای آن ها کار می کنیم.

سجادی درباره نگرانی اهالی ورزش از وضعیت آماده سازی ورزشکاران المپیکی بیان کرد :  من احساس نگرانی ندارم. از نزدیک به روند آمادگی تمام ورزشکاران سر می‌زنم و ارتباط تنگاتنگی با رییس فدراسیون های رشته های  المپیکی داریم.  همه رشته‌ها با حضور در اردوها تمرین می کنند و فضای خوبی حاکم است. اگر به محل اردوها بیاید شاهد  می بینید که ورزشکاران  تلاش زیادی می کنند.

وی درباره مشکلات مالی ورزشکاران المپیکی گفت: کمک های مالی لازم به ورزشکاران المپیکی صورت گرفته است. افرادی که سهمیه کسب کردند غیر از حقوق فدراسیون، ماهانه دو میلیون تومان پول می‌گیرند. هرچند ورزشکاری که سهمیه گرفته انگیزه‌های زیادی دارد چون ممکن است یک ورزشکار در طول عمرش فقط یک بار در المپیک شرکت کند که همین یک بار هم افتخار است.

سجادی در مورد زمان تزریق بودجه به فدراسیون ها، خاطر نشان کرد: مقداری از بودجه فدراسیون ها به خصوص فدراسیونهای المپیکی پرداخت شده و در اواخر این ماه نیز بخش دیگری از بودجه واریز می شود.

معاون وزرات ورزش درباره این که استقلال و پرسپولیس تا چه زمانی با سرپرست ادارهمی شوند، گفت: پس از پایان رقابت های لیگ در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی درباره حاشیه های به وجود آمده در فدراسیون جودو بیان کرد: پس از ثبت نام نامزدهای انتخاب رئیس این فدراسیون تنش های موجود از بین رفته و دیگر مشکلی در این فدراسیون مشاهده نمی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار