کرمان؛

پرداخت وام کم بهره به سران طوایف

رئیس دفتر مناطق محروم کشور در دیدار با سران طوایف ریگان گفت : به سران طوایف وامهایی با سود سه درصد در قالب راه اندازی شرکتهای تعاونی پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ابوالفضل رضویی افزود: فداکاریهایی که شما سران طوایف در این مناطق مرزی انجام می دهید قابل تقدیر می باشد و وظیفه مسولان خدمتگذاری به شما است .

وی بیان داشت: همه شما با دست در دست هم با سربازی خوبی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارید قدمهای مثبتی را در راستای ابادانی این روستاها بردارید .

رئیس دفتر مناطق محروم کشور گفت: ثروت بی بدیلی در شهرستانهای شرقی استان وجود دارد که این ثروت باید از آن به نحو احسن وبا مدیریت استفاده نمود که آن ثروت آب می باشد .

رضویی با اشاره به اینکه در این مناطق برداشت خرما به صورت سنتی انجام میشود تصریح کرد: این برداشت از سنتی به صنعتی تبدیل شود .

وی گفت: با صنعتی شدن کشاورزی در این شهرستانها زحمت کمتر وبهره برداری بیشتری را داشته باشید .

رئیس دفتر مناطق محروم کشور افزود: ما به سران طوایف وامهایی با سود سه درصد در قالب راه اندازی شرکتهای تعاونی پرداخت خواهیم کرد .

رضویی گفت: با راه اندازی این شرکت تعاونی ها اشتغال هایی در روستاهای محروم این شهرستانها ایجاد خواهد شد .

وی گفت: شما سران طوایف با کارهای مشارکتی می توانید قدمهای مثبتی را در جهت آبادانی روستاهای خود بردارید .

در این نشست سران طوایف شهرستان ریگان مشکلات خود را مطرح و رئیس دفتر مناطق محروم کشور قول مساعد جهت مرتفع نمودن آنها را داد .

در شهرستان ریگان 16طایفه و60تیره در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پرداخت وام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار