رئیس جمهور گفت :برای حل مشکل کمبود آب در استان کرمان و دیگر استانهای واقع در فلات مرکزی ایران تلاش میکنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسن روحانی در ادامه سخنان خود در جمع مردم کرمان در مصلای این شهر افزود: یکی از اهداف این سفر راه اندازی طرحهایی است که مشکل کمبود آب نه فقط در استان کرمان که در همه استانهای واقع در فلات مرکزی در دراز مدت حل شود.

رئیس جمهور افزود: در کنار آب ، بحث توسعه کشاورزی و ترویج آبیاری مدرن را پیگیری میکنیم و در شورای عالی استان برای رفع مشکل آب فکری اساسی خواهیم کرد.
رئیس جمهور همچنین به ظرفیتهای کم نظیر استان کرمان در بخش معدن اشاره کرد و گفت: باید معادن را بیش از پیش توسعه دهیم و در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری صورت می گیرد .
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طرحهای مهمی به ارزش بیش از 1500 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش دولتی و 5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح میشود و علاوه بر آن 40 طرح با اعتبار بالغ بر 968 میلیارد تومان در سالجاری و سال اینده عملیاتی خواهند شد .

آقای روحانی گفت :من به شما مردم استان کرمان قول می دهم با 2 هزار میلیارد تومان اعتبارات صندوق توسعه ملی ، طرحهای نیمه تمام استان کرمان به سرانجام خواهد رسید .

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.