ایلام؛

محكومیت قاچاقچي كالا در دهلران

مديركل تعزيرات حكومتي ايلام از محكوميت يك قاچاقچي كالا در شهرستان دهلران به پرداخت 162 ميليون ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛؛ نعمت الله بيرانوند اعلام كرد: در پي اعلام گزارش دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان دهلران مبني بر توقف يك دستگاه ميني بوس ايست بازرسي بقيه الله در سه راهي موسيان و كشف مقاديري كالاي خارجي فاقد مدارك مثبته گمركي كه در داخل آن جاسازي شده بود، پرونده اي در شعبه اول ويژه قاچاق كالا و ارز تعزيرات حكومتي اين شهرستان تشكيل و در دست رسيدگي قرار گرفت.

بیرانوند اضافه کرد: در جريان تحقيقات معلوم شد متهم پرونده اجناسي چون 253 تخته پتو، 12 كيسه برنج و تعدادي لامپ و يك دستگاه ماشين شارژي اسباب بازي خارجي كه به علت نداشتن مدارك مثبته گمركي قاچاق محسوب مي شدند را از بندر گناوه بارگيري و به قصد انتقال و احتمالا توزيع و فروش در استان هاي ايلام و كرمانشاه حمل كرده است.

وی افزود: شعبه قاچاق تعزيرات حكومتي دهلران پس از انجام تشريفات قانوني و اقدامات لازم و با احراز تخلف قاچاق در نهايت متهم پرونده را به مبلغ 162 ميليون ريال جزاي نقدي و ضبط تمامي كالاهاي مكشوفه به نفع دولت محكوم كرد.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.