ایلام؛

از دغدغه هاي اصلي وزارت ارتباطات توجه به مسائل فرهنگي است

معاون توسعه مديريت، هماهنگي و امور پشتيباني وزارت ارتباطات و فناوري گفت: توجه به مسايل فرهنگي به عنوان وظيفه ساختاري، شرعي و حاكميتي از دغدغه هاي اصلي اين وزارت به شمار مي رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهدي راسخ در نشست شوراي فرهنگي اداره كل پست ايلام اعلام كرد: وزارت ارتباطات دولت يازدهم اهتمام ويژه اي به مسائل فرهنگي دارد چرا كه اين مهم تاثير مناسبي بر عملكرد سازمان ها و شركت ها دارد.

راسخ وجود تفاوت هاي رفتاري در جامعه را موجب چند برابر شدن ظرافت، پيچيدگي و حساسيت مسائل فرهنگي دانست واضافه کرد: در مقوله فرهنگ بايد بيانات مقام معظم رهبري را به عنوان سند بالادستي تلقي كرد، بر اساس منويات ايشان فرهنگ شكل دهنده ذهن و رفتار عمومي جامعه است، انديشيدن و تصميم‌گيري جامعه بر اساس فرهنگي است كه بر ذهن آنها حاكم است.

وی به نفوذ و تهاجم فرهنگي دشمن اشاره کرد و افزود: با توجه به راه اندازي جنگ نرم استكبار جهاني در زمينه گسترش فرهنگ غربي به ويژه نزد جوانان مسئوليت فعالان عرصه فرهنگي بسيار سخت و سنگين شده است.
راسخ با تاکید بر جذب افراد خبره و مشاوره آنان در حوزه مسائل فرهنگي به ويژه صيانت از خانواده اظهار کرد: بايد علاوه بر كاركنان از خانواده آنها نيز صيانت شود تا بتوان از آسيب ها و شكاف هاي احتمالي جلوگيري كرد.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.