استاندار خراسان رضوی؛

امنیت امروز ایران اسلامی مدیون ایثارگری جانبازان است

استاندار خراسان رضوی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون ایثارگری جانبازان و صبر زینب گونه ی خانواده های آنان است.

امنیت امروز ایران اسلامی مدیون ایثارگری جانبازان است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی‌رضا رشیدیان در دیداربا جانبازان حجت الله یوسفی و هوشنگ بزرگی به مناسبت روز جانباز و میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس(ع) علمدار کربلا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: تقویت و ترویج فرهنگ ایثارگری وظیفه‌ای خطیر بر عهده ی تمام مسئولان به‌ویژه نهادهای دخیل در امور فرهنگی است.

وی با بیان این که اشاعه ی این فرهنگ و نهادینه ‌شدن آن در جامعه متضمن استمرار عزت و استقلال ایران اسلامی است؛ افزود: اگر چه تقویت بنیه ی دفاعی و نظامی کشور برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان ضروری است؛ اما سلاح و قدرت نظامی، موجب قدرت نشد؛ بلکه شجاعت و دلیری رزمندگان عامل این اقتدار بود.

استاندار خراسان رضوی شهدا را بزرگ‌ترین منشأ اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد:جانبازان شهدای زنده و سند گویای تجاوزگری‌های دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی هستند.

رشیدیان گفت: به مصداق آیات شریفه ی قرآن و احادیث ائمه معصومین(ع)، جانبازان باخدا معامله کرده و قطعاً پاداش آنان نیز نزد پروردگار محفوظ است.

وی با اشاره به اهمیت و ارزش از خود گذشتگی جانبازان، گفت: آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون ایثار این عزیزان و صبر زینب گونه ی خانواده های آنان است.

حجت الله یوسفی جانباز 25 درصد و از کارکنان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و هوشنگ بزرگی جانباز 70 درصد است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.