اجرای دقیق برنامه تحول نظام سلامت

مدیر کل نظارت و ارزیابی سازمان غذا و دارو، بر اجرای دقیق و پیگیری اهداف طرح تحول نظام سلامت در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی تاکید کرد.

اجرای دقیق برنامه تحول نظام سلامت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر محمود بیگلر به همراه جمعی از مدیران سازمان غذا و دارو، با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از اقدامات انجام شده معاونت غذا و دارو این دانشگاه و همچنین چند واحد تولیدی در استان بازدید کرد.

وی پس از بررسی اقدامات انجام شده در معاونت غذا و دارو، درنشستی با دکتر صابری معاون غذا و دارو این دانشگاه و جمعی از مدیران و کارشناسان اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی، اجرای دقیق برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستانها و نظارت و ارزیابی بر این برنامه را از مهمترین برنامه های این مدیریت برشمرد.

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، اصلاح و تصویب چارت سازمانی ادارات، تجهیزات و ملزومات پزشکی استان ها، پیگیری رفع کمبود نیروی مهندس پزشکی در بیمارستان ها براساس هر صد تخت بیمارستانی یکنفر، حمایت از تولیدات داخلی، ادامه و فراخوان مجدد ملزومات پزشکی جهت کاهش قیمت ها، تامین کلیه ملزومات پزشکی مورد نیاز بیماران در بیمارستان های خصوصی را از مهمترین اهداف و برنامه ها در راستای طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.