جنبش ایثارگری انتصاب رئیس جدید رسانه ملی را تبریک گفت

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، انتصاب علی‌عسگری به ریاست سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

جنبش ایثارگری انتصاب رئیس جدید رسانه ملی را تبریک گفتبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، انتصاب عبدالعلی علی‌عسگری به عنوان رئیس رسانه ملی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر عبدالعلی علی عسگری

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

 رسانه ملی در حوزه داخلی به عنوان یکی از ابزار های تولید محتوای فرهنگی و تعیین سبک زندگی و در حوزه های برون مرزی صدای رسای انقلاب اسلامی بوده است و انصافا این رسانه در یک نگاه کلی علی رغم وجود تحریم های همه جانبه و محدودیت های مالی کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته است.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار ضمن تقدیر از زحمات وافر و دلسوزانه جناب آقای سرافراز که حقیقتا برمبنای اصول انقلابی تعیین شده بود تشکر می کند و انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به ریاست سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بحمدلله حضرتعالی از سابقه درخشانی در اندیشه های انقلابی و نوین و ابتکارات رسانه ای برخوردار می باشید و امید است در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل رسانه ملی بتواند با عمل به فرامین رهبری به عبور کشور از رکود کمک کند و همگام با دولت و مجلس در خدمت مردم باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار