تمجید پال رایان از ترامپ/ برگزاری جلسه حزب جمهوری‌خواه در هفته آینده

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از جلسه اعضای جمهوری‌خواه کنگره با مشاوران دونالد ترامپ خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان؛ پال رایان – رئیس مجلس نمایندگان آمریکا – در سخنانش با تمجید از دونالد ترامپ --نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا-- از جلسه اعضای جمهوری‌خواه کنگره با مشاوران دونالد ترامپ خبر داد. در این جلسه که در پی بالا گرفتن تفرقه میان اعضای حزب علی‌الخصوص ترامپ و رایان برگزار می‌شود، قرار است سیاست‌های نامزد پیشتاز جمهوری‌خواه نیز موردبررسی قرار گیرد.

رایان در جمع خبرنگاران گفت: تیم حزب جمهوری‌خواه در نشست هفته آینده قرار است اصول اساسی حزب را موردبررسی قرار دهد.

وی درباره اختلافش با دونالد ترامپ گفت: ما در برخی مسائل اختلافاتی داشته‌ایم. اما این مسائل در زمان‌های مختلف و در یک یا دو مورد رخ داد. اتفاقی که ممکن است میان سایر اعضای حزب نیز رخ دهد.

او با تمجید از ترامپ افزود: وی به تنهایی اعتبار زیادی برای حزب آورده است و با معرفی سیاست‌های آتی خود توجه میلیون‌ها نفر را به حزب جمهوری‌خواه جلب کرده است. با این حال پرسشی که باقی می‌ماند این است که چگونه می‌توان حزب را متحد نگه داشت و قدرت آن را حفظ کرد؟ من به عنوان آغازکننده، بقیه اعضا را به این اتحاد تشویق می‌کنم.

رایان به جزئیات بیشتری درباره زمان و مکان جلسه هفته آینده حزب اشاره نکرد.

پال رایان روز پنج‌شنبه گذشته در گفتگو با جک تاپر خبرنگار سی‌ان‌ان اظهار داشت هنوز آماده نیست از دونالد ترامپ، نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کند. ترامپ هم متقابلاً گفته بود که آمادگی حمایت از سیاست‌های رایان را ندارد. این اختلاف‌نظر موجب شد دو طرف طی دیداری در روز پنجشنبه، راهی برای اتحاد در حزب جمهوری‌خواه پیدا کنند. آن‌ها با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند دو طرف باهم اختلاف دارند ولی بیشتر موافق هستند.

رایان که در انتخابات سال ۲۰۱۲ برای سمت معاونت ریاست جمهوری در کنار میت رامنی نامزد حزب جمهوری‌خواه بود، با کنار کشیدن رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا، سمت ریاست این مجلس را به دست آورد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار