پل رایان: آمادگی حمایت از ترامپ را ندارم!

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: در حال حاضر آمادگی حمایت از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه را ندارم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت در حال حاضر آمادگی حمایت از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه را ندارد.

پل رایان روز پنج شنبه در گفتگو با جک تاپر خبرنگار این شبکه اظهار داشت که هنوز آماده نیست از دونالد ترامپ، نامزد احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کند.

پل رایان، که ریاست کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواهان را هم بر عهده دارد گفت: بارها و بارها گفته ام که از نامزد نهایی حزب جمهوریخواه حمایت خواهم کرد. چیزی که در حال حاضر به آن نیاز داریم این است که اعضای حزب جمهوریخواه را با هم متحد کنیم.

وی ادامه داد: جمهوریخواهان نیازمند پرچمداری هستند که استانداردهای این حزب را داشته باشد. من نمی خواهم آنچه را که ترامپ بدست آورده نادیده بگیرم اما امیدواریم که نامزد ما شخصی مانند آبراهام لینکلن و رونالد ریگان و یا کسی باشد که بیشتر آمریکایی ها وی را می خواهند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اضافه کرد: "من فکر می کنم محافظه کاران می خواهند بدانند که آیا او در ارزش ها و اصول ما شریک است یا خیر. سوالات زیادی وجود دارد که محافظه کاران می خواهند پاسخ آن از سوی ترامپ داده شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار