پال رایان در تل‌آویو: توافق هسته‌ای ایران فاجعه‌بار است/سنا درصدد ابقای تحریم‌های ایران

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد توافق هسته‌ای ایران فاجعه به بار خواهد آورد.

پال رایان در تل‌آویو: توافق هسته‌ای ایران فاجعه‌بار است/ سنا درصدد ابقای تحریم‌های ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، «پال رایان،» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و عضو جمهوری‌خواه کنگره، که پس از یک‌دهه به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، دوشنبه با حمله به توافق هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی، مدعی شد: اکنون بیش از هر زمان دیگری مشخص است که توافق هسته‌ای ایران پیامدهای فاجعه‌باری خواهد داشت. 

رایان در گفتگو با «تایمز آو اسرائیل» مدعی شد اقدامات آتی ایران در نهایت سبب خواهد شد حامیان توافق هسته‌ای همواره با ندامت و پشیمانی از روز امضای چنین توافقی یاد کنند. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین تأکید کرد ایران باید بدلیل آنچه وی سرپیچی این کشور از قوانین خواند، مجازات شود. 
       
پل رایان در ادامه افزود: «تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا علاوه بر ابقای تحریم‌های ایران، مجازات‌های سنگین‌تری را نیز علیه این کشور اعمال کنیم. این در حالی است که در مجلس سنا نیز گزینه‌های دیگری را بررسی می‌کنیم که شمال کاهش تحریم‌های نخواهد بود. 

نیویورک پست در پایان گزارش اذعان کرده است: رایان تلاش کرد از «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، به شدت انتقاد نکند؛ با این وجود اظهارات وی بیشتر همسو با سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو،» نخست‌وزیر [رژیم صهیونیستی] بود تا رئیس‌جمهور کشور متبوعش.   


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
سنا غلط میکنه
آخرین اخبار