در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کلاس جوانان و روابط سالم برگزار می‌شود

مدیر عامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر ایران گفت: همایش جوانان و روابط سالم درجهت آگاهی بخشی و هدفمند کردن انرژی سرشار این قشر برای توسعه، خدمت و ارتقا فعالیت‌های کشور برگزار می‌شود.

کلاس جوانان و روابط سالم برگزار می‌شود
حمید چوبینه مدیر عامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر ایران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص اقدامات انجام شده مرکز، در تأمین سلامت خانواده‌ها اظهار داشت: در راستای خدمت‌ به خانواده ها، تأمین سلامت آنها و رفع بحران های  خانوادگی با سایر نهادهای موثر در این امر همکاری‌هایی را برقرار کرده‌ایم تا با برنامه‌ریزی قدم‌های موثری برداریم.

وی ادامه داد: با راه اندازی پلی کلینیک سلامت خانواده در مجتمع دارویی درمانی هلال علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی، کلاس‌ها و سمینارهای مختص مربیان، والدین و افرادی که درگیر کار با جوانان و نوجوانان هستند به بحث سلامت جنسی نیز پرداخته شده است.

چوبینه با اشاره به انعقاد همکاری‌هایی با وزارت ورزش و جوانان، نهاد ریاست جمهوری، وزارت بهداشت و همکاری سازمان جوانان هلال احمر گفت: به والدین و کسانی که به نحوی با افراد در سنین بلوغ معاشرت دارند؛ آموزش داده می‌شوند تا بدانند در بحث سلامت رفتاری، جنسی و خانواده، چه رفتاری داشته و آگاهی بخش فرزندان خود باشند.

وی تأکید کرد: در همین راستا همایش جوانان و روابط سالم در روز ملی جوان (چهارشنبه 29 اردیبهشت) از ساعت 16 تا 18 در مجتمع دارویی درمانی هلال احمر برگزار خواهد شد.

مدیر عامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر ایران درخصوص همایش جوانان و روابط سالم، گفت: دراین همایش که با حضور اساتید، خانواده‌ها، مدیر دفتر برنامه ریزی ازدواج، مسئولان وزارت ورزش و نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، به مثبت و موثر بودن روابط جوانان  با یکدیگر، جنس مخالف، والدین و مربیان و اساتید پرداخته می‌شود تا درجهت تأمین سلامت جامعه و آگاهی بخشی به افراد درسن بلوغ در راه بهره‌برداری بهینه از انرژی سرشار آنها و تحقق اهداف توسعه علمی کشور و خدمت به مملکت اقداماتی انجام گیرد.

چوبینه تصریح کرد : جوانان و نوجوانان با آگاهی بخشی باید، رفتارها و انرژی سرشار خود را در جهت ارتقا و توسعه دینی، مذهبی و اجتماعی کشور هدفمند کنند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار