دستیابی به اطلاعات یکپارچه با را ه اندازی شبکه نانو

دبیر علمی نمایشگاه بین‌المللی، فناوری و نوآوری اینوتکس از شبکه سازی نانو در 5 تا 10 سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فصیحی دبیر علمی  نمایشگاه بین‌المللی، فناوری و نوآوری اینوتکس در نشست خبری امروز در خصوص پنجمین دوره نمایشگاه inotex 2016 گفت: این نمایشگاه با توجه به نیازهای شرکت‌ها در همکاری‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و در آن 6 پنل با موضوع شبکه‌سازی در حوزه فناوری اطلاعات، زیست‌ محیطی، انرژی و فناوری همگرا و فناوری نرم و هویت‌ساز اجرا می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با تجاربی‌ که در این  نمایشگاه و نشست‌ها در 10 پنل تخصصی برگزار می‌شود بتوانیم  5تا 10  سال آینده قادر به شبکه‌سازی در حوزه نانو شویم.

وی اذعان داشت: زمان برگزاری این نشست‌ها را در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه در حاشیه نمایشگاه اینوتکس در پنل‌ها از نخبگانی از خارج و محققان ایرانی مقیم خارج نیز دعوت به عمل آمده است.

در ادامه ی این نشست سید علی هزاره دبیر پارک علم و فناوری پردیس گفت: سیلیکون ایران  تلاش می کند زمینه آشنایی و تعامل ایرانیان موفق سراسر جهان با کسب و کار نوکار و کارآفرینان ملی را فراهم کرده و فعالان اقتصادی ایران با نگاه توان به تولید بومی و یا داخلی برای ورود به اقتصاد بین‌المللی تشویق کند.
وی در پایان افزود: شناخت دقیق وضعیت حال آینده اکوسیستم کارآفرین اهداف سیلیکونی ایران محسوب می‌شود

انتهای پیام/
برچسب ها: نانو ، فن آوری ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار