شناسايی افراد قدرتمند در تحليل موضوعات مرتبط با نانو فناوری با برگزاری مسابقه پيشرو

ثبت نام در سومين دوره مسابقات پيشرو، با هدف شناسايی افراد توانمند و تحليل‌گر در حوزه نانوفناوری، تا ١٥ خرداد ماه مهلت دارد.

محمد نمازی كارشناس كارگروه توسعه فناوری ستاد ويژه توسعه فناوری نانو در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری دوره دوم و سوم مسابقات پيشرو خبر داد و گفت: مسابقه پیشرو یک مسابقه پژوهشی-تحلیلی است که طی آن شرکت کنندگان با بررسی چالشها و مسائل قابل تأمل هر موضوع، یک گزارش علمی تدوین می‌کنند.

وي ادامه داد: پس از ارسال گزارشات، طی كمتر از ١٥ روز داوری ها انجام و سه گزارش برتر اعلام می شود. این مسابقه به تمام جوانب یک فناوری توجه داشته و با نگاه آشنایی بیشتر با افراد توانمند در تحلیل وضعیت یک فناوری طراحی شده است.

نمازی موضوع دوره اخير مسابقه‌ی پيشرو را باتری‌های نانوساختار اعلام كرد و افزود: موضوعات مطرح شده مورد نیاز یکی از بخشهای صنعتی و یا یکی از نهادهای مرتبط با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است.

كارشناس كارگروه توسعه فناوری عنوان كرد: زمان ثبت نام در سومین مسابقه پیشرو تا تاریخ پانزدهم خردادماه ۹۵ و آخرین تاریخ ارسال گزارش نیز پانزدهم مردادماه است. همچنین مهلت ارسال گزارش دومین مسابقه پیشرو تا تاریخ سی و یکم تیرماه سال جاری است.

وی تصريح كرد: دوره اول اين مسابقه در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار