پور احمد نژاد به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

آغاز طرح برخورد با فروشندگان البسه دست دوم از فردا

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت :طرح برخورد با اماکن فروشنده البسه دست دوم با همکاری اتحادیه ها مربوط حسب تذکرات قبلی از فردا عملیاتی می شود .

آغاز طرح برخورد با فروشندگان البسه دست دوم از فرداعلی اکبر پور احمدنژاد دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جمع آوری البسه دست دوم در سطح استان اظهار داشت :طرح برخورد با فروشندگان البسه دست دوم از فردا آغاز می شود زیرا این البسه علاوه بر اینکه غیر بهداشتی هستند، تهدیدی برای مردم و کالای قاچاق محسوب می شوند.

ویبا بیان اینکه تعداد این اماکن 33فروشگاه در سطح استان است، بیان کرد: کالا های نامبرده پس از  ضبط و  پلمپ مغازه ها به مراجع قضایی برای اجرای احکام ارجاع داده می شوند .

پور احمدنژاد با بیان اینکه سال 94 طرح های بازرسی را طی 2 ماه گذشته تشدید کردیم،گفت:بالغ بر 320 پرونده قاچاق در استان تهران تشکیل شده است که این رقم در مقایسه با 2 ماه مشابه سال گذشته  37 درصد رشد داشته است. 

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران یاد آور شد :طی جلساتی که با فرمانداران شهرستان های استان تهران برگزار کردیم، گشت های مشترک بازرسی در 16 شهرستان استان با محوریت کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعال شده است ، همچنین طرح جمع آوری کالاهای ممنوعه با همکاری ناجا و سایر دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشور اجرا شده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار