ناظم ااشریعه:

حاشیه ساز ها را می شناسم/ تهمت ها قطع نشود شکایت می کنم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: می دانم چه کسانی با تهمت زدن به من حاشیه سازی می کنند اما هشدار می دهم دست از این رفتار بردارند.

سید محمد ناظم الشریعه؛ سرمربی تیم ملی کشورمان در ارتباط با شایعاتی که در مورد همکاری وی با تیم پرسپولیس سقز به عنوان مدیر فنی مطرح شده است به خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: از اتهاماتی که به من می زنند خنده ام می گیرد زیرا می دانم چه کسی پشت پرده این ماجراها است و هیچ وقت این جریان را تمام نمی کند.
میخواهم ایم افراد بدانند نام من با این ماجرا ها خراب نمی شود و هرچند که در فواصل زمانی مختلف مرا وارد حاشیه می کنند اما خودشان بیشتر ضربه می خورند زیرا همه من و مخالفانم را می شناسند و قدرت قضاوت دارند.

وی ادامه داد: پرسپولیس سقز را در حد اسم می شناسم و حتی نمی دانم چه کسانی این تیم را اداره می کنند که بخواهم مبلغ زیادی هم از این تیم گرفته باشم شاید برخوردم با یک دروازه بان از کردستان این شایعات را ایجاد کرده باشد زیرا در دوره های استعدادیابی به کردستان سفر کردم و با مسئولان آن ناحیه صحبت کردم؛ نمی دانم شاید آن ها مسئولان و دروازه بان تیم سقز بوده اند و من بی خبر بوده ام!

ناظم الشریعه در انتها هشدار داد: فکر می کنم کسانی که پشت پرده این شایعات و ماجراها هستند را می شناسم هشدار می دهم که باید از این افکار خود دست بردارند؛ اگر از این رویه که پیش گرفته اند دست برندارند و به کارهای خود ادامه دهند؛ شکایت می کنم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.