پاکت های خریداران امتیاز نفت هفته آینده باز می شود

اولویت های فروش باشگاه نفت مشخص شد

جلسه امروز مسئولان نفت تهران با خریداران امتیاز این باشگاه، اولویت های فروش را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حاضر در محل جلسه، مسئولان نفت تهران امروز با حضور خریداران باشگاه نفت تهران پیشنهاد ها را بررسی کردند و در پایان با توجه به شرایط خریداران اولویت های خود را اعلام و انتشار تصمیم نهایی را به آینده موکول کردند.

 حسین آل اسحاق در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باشگاه نفت علیرغم میل باطنی تمامی اعضاء به فروش می رسد و مراحل مقدماتی آن انجام شده است و امروز نیز بررسی نهایی کردیم و مقرر شد در هفته آتی خریدار این باشگاه را معرفی کینم.

وی ادامه داد:هنوز قیمت پایه ای را برای فروش امتیازنفت در نظر نگرفته ایم اما پس از گشودن پاکت ها واعلام بالاترین قیمت خریداران  در صورت تایید اهلیت باشگاه را واگذار کنیم.

آل اسحاق در مورد اینکه شانس کدام خریدار بیشتر است گفت:هیچ منع قانونی برای انتقال تیم به شهرستان وجود ندارد مگر اینکه دستورالعمل جدیدی ارائه شود،ما قانونی حرف میزنیم و در هیچ جای قانون انتقال این تیم به شهرستان منع نشده است.

وی افزود: از افرادی که در جلسه امروز بودند ممنونم اما تا پایان جمع بندی نهایی اسامی خریداران را اعلام نخواهیم کرد، زیرا ممکن است با اعلام شرایط واگذاری آنها از خرید نفت انصراف بدهند اما امروز اطلاعات فروش باشگاه، مطالبات بازیکنان و مابقی اطلاعات را در اختیار خریداران قرار دادیم تا با آگاهی در این مزایده شرکت کنند.

آل اسحاق گفت: هفته آینده با بررسی تمامی پیشنهاد ها باشگاه نفت را به بالاترین قیمت ممکن می فروشیم و خریداران دیگری هم می توانند پاکت های خود را قبل از جلسه هفته آینده به ما ارائه بدهند به شرطی که شرایط فروش را بدانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار