قنبرزاده: اطلاعات فنی باشگاه نفت را به کمیته واگذاری و مشتریان دادم

مدیرعامل باشگاه نفت گفت: تنها دلیل حضور من در جلسه توجیهی واگذاری باشگاه در اختیار قراردادن اطلاعات فنی به اعضای کمیته واگذاری و مشتریان بود.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص دلیل حضور خود در جلسه توجیهی واگذاری باشگاه نفت، برخلاف این که پیش از این  اعلام کرده بود جلسه شرکت نمی کند، بیان کرد:  من برای دادن اطلاعات فنی چون وضعیت قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی، مطالبات آن ها و بدهی های باشگاه به متقاضیان خرید باشگاه و کمیته واگذاری در جلسه حاضر شدم. البته نمی توانم درباره مسائل حقوقی و قانونی این واگذاری صحبت کنم چرا که اطلاعی از این امر ندارم.

وی درباره دلیل خروج زود هنگام خود از جلسه اظهار کرد: من درباره مسائل اداری، مالی و حقوقی این جلسه تخصصی نداشتم و آل اسحاق دبیر کمیته واگذاری این اطلاعات را در اختیار رسانه ها قرار می دهد. به همین دلیل ترجیح دادم به دلیل مشغله کاری با عرض پوزش از حاضران جلسه را ترک کنم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درخصوص حضور چند متقاضی شهرستانی در جلسه امروز گفت: آنها می توانند در جلسه شرکت کنند اما در نهایت گرشاسبی رئیس کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان که در جایگاه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران هم فعالیت می کند درباره انتقال باشگاه تصمیم می گیرد.

قنبرزاده درباره وضعیت  قرارداد وحید امیری، علی رضا بیرانوند و علی رضا منصوریان گفت: منصوریان به دلیل وجود بندی در قراردادش مبنی بر فسخ یک طرفه مشکلی با جدایی ندارد. وحید امیری هم قراردادش به پایان رسیده و او هم آزاد است. درباره بیرانوند هم باید بگویم اعتبار قرارداد وی برای فصل بعد مشروط به پرداخت 50 درصد مبلغ قراردادش در این فصل بود و زمانی که ما نتوانستیم مطالبات وی را پرداخت کنیم بعید می دانم مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه نفت در پایان درباره شایعه بازگشت محمد علی پور عضو تاثیرگذار سابق هیئت مدیره این باشگاه و خرید نفت از سوی وی بیان کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و من آن را به شدت تکذیب می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار