رضائیان : برای خرید نفت، از انزلی چی ها نظر سنجی نگرفتیم/ بازیکنان ملوان و نفت تیم جذابی را شکل می دهند

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: ترکیب بازیکنان ملوان و نفت تهران در لیگ شانزدهم، تیمی قدرتمند و مدعی را شکل می دهد.

مسعود رضائیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره حضور نمایندگان باشگاه ملوان انزلی در مزایده باشگاه نفت تهران گفت: روز چهارشنبه نخستین و آخرین فرصت متقاضیان برای آشنایی با شرایط فروش باشگاه نفت بود. بر همین اساس کمیته واگذاری باشگاه نفت شرایط خرید این باشگاه را برای متقاضیان توضیح داد.

وی افزود: در حال حاضر نمایندگان باشگاه ملوان با شرایط نفتی ها آشنا شده اند و پس از بررسی این موضوع در هیئت مدیره باشگاه ملوان و موافقت اعضا ، تصمیم قطعی خود را برای خرید امتیاز این تیم در لیگ برتر اقدام می کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان درباره مخالفت هیئت فوتبال استان تهران با واگذاری نفت به شهرستان بیان کرد:  با توجه به این که در بیانیه واگذاری باشگاه نفت، هیچ بندی درباره ممنوعیت انتقال به تهران وجود ندارد در این مزایده شرکت کردیم اما به هر حال مسئولان اداره ورزش و هیئت فوتبال استان تهران درباره حفظ این تیم در پایتخت اختیار کامل دارند.

رضائیان درباره قیمت پیشنهادی ملوان ها گفت: در این جلسه هیچ قیمتی را پیشنهاد ندادیم. ما از دیون و دارایی های باشگاه نفت مطلع شدیم و پس از آن با بررسی بدهی ها و دارایی باشگاه نفت، قیمت پیشنهادی خود را اعلام می کنیم.

وی در خصوص این که آیا هواداران ملوان با خرید امتیاز باشگاه نفت تهران موافق هستند یا خیر، گفت: من به عنوان مدیرعامل و فرد مذاکره کننده در جلسه امروز حضور داشتم اما با توجه به این که نظر سنجی از هواداران ملوان نگرفتیم، از رضایت یا نارضایتی آن ها برای خرید باشگاه نفت و حضور مجدد در لیگ برتر اطلاعی نداریم.

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی درباره این که در صورت خرید باشگاه نفت، تکلیف بازیکنان این تیم و ملوان برای حضور در تیمی واحد چه می شود، اظهار کرد: در این صورت کادرفنی فصل آینده ما دست بازتری برای استفاده از بازیکنان نخبه دارد و ترکیب جالبی از بازیکنان 2 تیم شکل می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار