شبانه روزی شدن 9 بقعه میقات الرضا(ع)خراسان رضوی

در آستانه فصل تابستان و به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی 9 بقعه میقات الرضا(ع)خراسان رضوی در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس شبانه روزی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در مسیرهای جاده‌ای منتهی به مشهد مقدس 31 امام‌زاده و بقعه متبرکه قرار داردو همه‌روزه پذیرای زائران بارگاه منور رضوی هستند.

باهمت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و از محل نذورات و کمک های مردمی بقاع متبرکه و امام‌زادگان سیدطاهر الحسینی (ع) بردسکن، علی‌اصغر(ع) ریوند داورزن، معصوم زادگان (ع) سبزوار، جلیل(ع) و سلطان ابراهیم(ع) قوچان، سید محمد علوی(ع) مشهد ، یحیی بن موسی بن جعفر(ع)، قدمگاه رضوی و امامزادگان محمد محروق و ابراهیم علیهم السلام نیشابور تجهیز شده و در آستانه تابستان سال جاری به صورت شبانه روزی اقدام به خدمت رسانی می کنند.

علاوه بر امکانات کامل رفاهی، اقامتی و خدماتی، حضور نیروهای امدادی و انتظامی نیز در این طرح پیش‌بینی‌شده است تا در کنار آسایش، امنیت و سلامت زائران بارگاه رضوی موردنظر قرار گیرد.

به جهت آمادگی خادمین، کلاس های آموزشی،عقیدتی و تربیتی برای آنان برگزار شده است.

برگزاری نماز جماعت در سه نوبت، حضور کارشناس مذهبی و برپایی غرفه کودک و نوجوانان، از دیگر اقدامات انجام شده در جهت ارائه خدمت به زائران می باشد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.