درخشش پهلوان چنارانی در رقابت‌های کشتی پهلوانی

پهلوان احمد میرزاپور، چوخه کار جوان چنارانی بر سکوی نخست وزن 100+ کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی پهلوانی، گرامیداشت شهدای مدافع حرم ایستاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احمد میرزاپور، چوخه کار جوان چنارانی عصر دیروز در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی پهلوانی، گرامیداشت شهدای مدافع حرم، خوش درخشید و بر سکوی نخست وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ایستاد.

این مسابقات در ۶ وزن به صورت دوره ای در خانه کشتی شماره ۲ تهران برگزار شد که پهلوان میرزاپور در آخرین رقابت خود، فن زیبا چوخه چپه کن را به اجرا گذاشت و در کمتر از ۴۰ ثانیه حریف خود را ضربه فنی کرد و به مقام اول این وزن دست یافت.

در این رقابت ها ۲۳ کشتی گیر از ۱۳ استان با هم به رقابت پرداختند که نفرات برتر، به اردوی تیم ملی دعوت شده و خود را برای حضور در مسابقات آسیایی ترکمنستان و همچنین مسابقات جهانی کشتی پهلوانی که مهر ماه سال جاری در بلاروس برگزار می شود آماده می کند.

گفتنی است که میرزاپور، قهرمانی کشتی پهلوانی رقابت‌های بین‌المللی جام تختی و همچنین عنوان داری پهلوانی ایران در سال ۹۲ را کارنامه دارد و توانسته است بازوبند پهلوانی جهان را به چناران بیاورد.

کشتی پهلوانی از سال گذشته ثبت جهانی شده است و امید است با توجه به ظرفیت بالای ورزشکاران چنارانی در این زمینه، امسال نیز بازوبند پهلوانی جهان به چناران آورده شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.