حضور واعظي در شوراي اداري ماكو/تاكيد بر اهميت مناطق آزاد در توسعه اقتصادي كشور

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، كه همزمان با سفر رياست جمهوري به استان آذربايجان غربي به اين استان سفر كرده است، در جلسه شوراي اداري شهرستان ماكو حضور يافت.

 حضور واعظي در شوراي اداري ماكو/تاكيد بر اهميت مناطق آزاد در توسعه اقتصادي كشوربه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واعظي كه همزمان با سفر رياست جمهوري به استان آذربايجان غربي به اين استان و شهر اروميه سفر كرده است در جلسه شوراي اداري شهرستان ماكو با توصيف تصوير خوب نظام جمهوري اسلامي ايران در  جوامع بين الملل اظهار كرد: برداشتن تحريم ها به پشتوانه ملت و هوشمندي هاي مقام معظم رهبري انجام شد كه اين موفقيت متعلق به تماميت نظام است.

وي همچنين در ارتباط با سياست هاي دولت تأكيد كرد: مساله اصلي دولت ايجاد اشتغال و رونق اقتصادي است، زيرا تمام آسيب هاي اجتماعي با ايجاد اشتغال براي جوانان از بين خواهد رفت.

وزير ارتباطات همچنين افزود: يكي ديگر از سياست هاي دولت جلوگيري از ورود روستاييان به شهرها هستيم و به همين دليل مناطق محروم و رسيدگي به اين مناطق در الويت قرار دارد.وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود: دولت به مرزنشينان و شهرستان هاي مرزي نگاه ويژه اي دارد و براي بهبود اين مناطق برنامه ويژه اي دارد كه اين برنامه ها در زمينه حمل و نقل، گمرك و ديگر مسائل است.

وي با بيان اينكه مناطق آزاد در ايران براي رونق اقتصادي از اهميت بالايي برخوردار است گفت: امروز در مناطق آزاد شرايطي به وجود آمده است كه علاوه بر واردات، توليد داخلي نيز پيشرفت كرده است و يك توليد كننده علاوه بر اشتغال به رونق اقتصادي اين منطقه نيز كمك مي كند.

واعظي در پايان با بيان اينكه دولت در تلاش است تا مسائلي كه پيش روي مناطق آزاد است رفع كند تأكيد كرد: با توجه به فعاليت هاي اقتصادي مردم در اين مناطق به زودي شاهد پيشرفت در زمينه هاي گوناگون خواهيم بود كه اين پيشرفت بر رونق اقتصادي كشور تأثير بسياري خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار