ایلام؛

خرید 194 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام از خرید 194 هزار تن گندم دروم و معمولی مازاد بر نیاز کشاورزان از ابتدای فصل خریدتاکنون در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کامران سیلمان پور اعلام کرد: از ابتدای فصل خرید گندم تاکنون 130 هزار تن گندم معمولی و نزدیک به 64 هزار تن گندم دروم در استان ایلام به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
سلیمان پور اضافه کرد: یک هزار و 940 میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان گندم کار بابت گندم خریداری شده در استان نیز پرداخت شده و مابقی مطالبات آنها نیز در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می شود.
وی بااشاره به اتمام عملیات برداشت گندم اراضی کشاورزی بخش عمده ای از شهرستان های مهران
و دهلران افزود: روند خرید تضمینی این محصول راهبردی در مناطق جنوبی استان همچنان ادامه دارد و خرید گندم از شهرستان های سردسیری شمال استان نیز هنوز شروع نشده است.
سللیمان پور با بیان اینکه 40 مرکز فرآیند خرید و ذخیره سازی گندم در استان را بر عهده دارند، گفت: به علت حجم بالای برداشت گندم بخش عمده ای از ظرفیت سیلوهای ذخیره سازی گندم تکمیل شده و برای ذخیره سازی مابقی گندم در صدد تسریع ارسال بخشی از گندم ذخیره شده به سیلوهای خارج از استان هستیم.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، خرید ، گندم ، مازاد ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.