ایلام؛

رژیم آل سعود صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارد

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رژیم عربستان سعودی با اقدامات خود در منطقه صلاحیت خادمی حرمین شریفین را از دست داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ آیت الله سید محسن سعیدی گلپایگانی اعلام کرد: رژیم آل سعود با مانع تراشی و اقدامات تنش زای خود شرایط را برای حضور هزاران نفر از حجاج ایرانی در حج تمتع از بین برد.
آیت الله سعیدی گلپایگانی اضافه کرد: ملت و مسئولان کشورمان نیز با آنکه همواره مشتاق به حضور در آیین الهی و معنوی حج هستند در تصمیمی درست که مورد تایید مراجع عظام تقلید نیز هست به منظور حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی شرایط را برای حضور حجاج ایرانی در سال جاری مهیا ندیدند.
وی افزود: با وجود رایزنی های گسترده با مقامات عربستانی برای حصول به نتایج مورد نظر که همان تضمین از امنیت زائران و پاسخگویی مسئولان این کشور در مقابل جنایات است، مردم و مسئولان از شرکت در حج تمتع امسال خودداری کردند.
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: رفتار زشت مسئولان این کشور با حجاج ایرانی، اقدام به تعرض به 2 نوجوان در فرودگاه و وقایع بسیار تلخ سقوط جرثقیل و کشته شدن هزاران نفر در واقعه منا سال گذشته بار دیگر ثابت کرد رژیم وابسته به استکبار آل سعود صلاحیت برگزاری آیین های حج را ندارد.
وی گفت: جهان اسلام باید بطور قاطع در برابر اقدامات تفرقه افکنانه مقامات عربستان که در راستای اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه گام بر می دارند، موضع گرفته و ایستادگی کند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.