ایلام؛

جابجایی درون استانی فرهنگیان از اختیارات آموزش و پرورش استان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: جابجایی و هرگونه نقل و انتقال فرهنگیان در داخل استان از اختیاران این اداره کل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی بیرانوندی در خصوص تقاضای جابجایی فرهنگیان برای خارج استان اعلام کرد: انتقال فرهنگیان بین استان های کشور از عهده این اداره کل خارج بوده و تنها با موافقت وزارت آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

بیرانوندی اضافه کرد: فرهنگیانی که متقاضی برای جابجا شدن در داخل استان هستند می توانند تقاضای خود را به این اداره کل ابلاغ کنند.

وی افزود: ارائه درخواست فرهنگیان برای نقل و انتقال اعم از درون و برون استانی از روز گذشته 10خردادماه آغاز و به مدت یکماه ادامه داشته و متقاضیان می توانند درخواست های خود را در سایت مربوطه ثبت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام شرط اصلی برای انتقال فرهنگیان را عدم نیاز مبدا و نیاز از سوی مقصد مورد تقاضادانست و گفت: تنها در این صورت کار نقل و انتقال فرهنگیان انجام خواهد شد.

وی نداشتن تعهد خاص خدمت منطقه ای، رسمی بودن فرهنگیان و داشتن حداقل پنج سال سنوات خدمتی را مهمترین ضرورت ها برای انتقال فرهنگیان عنوان کرد.
 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار