ایلام؛

اجرای طرح جمع آوری متکدیان در شهرستان

فرمانده انتظامی ایلام از طرح جمع آوری متکدیان در شهرستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام؛سرهنگ فردین پیری اعلام کرد: در پی تماس های مکرر مردم با فوریت های پلیسی 110 در خصوص جمع آوری متکدیان، موضع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس و شورای تامین شهر قرار گرفت.

پیری اضافه کرد: جلساتی با مسئولان مرتبط در فرمانداری، شهرداری، بهزیستی و کمیته امداد در خصوص ساماندهی متکدیان سطح شهر ایلام که اغلب غیر بومی هستند، برگزار شد و در آن به ساماندهی این موضوع اجتماعی تاکید شد.

وی افزود: این طرح به مدت 24 ساعت با همکاری شهرداری و بهزیستی در سطح شهر ایلام به مرحله اجرا گذاشته شد و تعدادی متکدی دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

پیری اظهار کرد: قانون مجازات اسلامی پدیده تکدی گری را جرم می داند و برای آن مجازات های تعیین کرده است اما این امر نتوانسته است از تعداد متکدیان بکاهد که انتظار می رود مسئولان و سازمان های مربوطه در راستای برخورد با این پدیده زشت اجتماعی با اجرای طرح های منظم و دوره ای در قالب گشت های مشترک این افراد را جمع آوری و با آنان برخورد جدی و قانونی شود تا دیگر شاهد حضور این گونه افراد در سطح شهر نباشیم.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.