اهواز؛

مساجد گتوند؛ ميزبان محافل تلاوت های نور در ماه رمضان

اجرای طرح تلاوت نور در ۳۰ مسجد، جزء خوانی قرآن كريم و برگزاری ۵ محفل انس با قرآن برنامههای كانونهای مساجد شهرستان گتوند به مناسبت ماه مبارك رمضان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گتوند ، در خصوص برنامه كانون های مساجد، از برنامهريزی آنها برای ايام ماه رمضان خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان ۳۰ کانون این شهرستان طرح تلاوت نور را روزانه اجرا خواهند کرد. علاوه بر این برگزاری ۵ محفل انس با قرآن با دعوت از قاریان بین‌المللی و استانی نیز در ایام ماه مبارک برنامه‌ریزی شده است.

امین علیخانی، کتابت جزء ۳۰ قرآن کریم با همکاری انجمن خوشنویسان شهرستان را از دیگر برنامه‌های ماه مبارك رمضان عنوان كرد و افزود: سال گذشته با همكاری انجمن خوشنویسان جزء ۱ قرآن کریم کتابت شد. امسال این برنامه به صورت کارگاهی و با دعوت از علاقه‌مندان انجام می‌شود.

وی اظهار كرد: جزءخوانی قرآن کریم در کانون‌ها نيز مطابق سالهای گذشته در اين ماه انجام خواهد شد.

مسئول کانون‌های مساجد گتوند برپایی نمایشگاه قرآن و عترت، اهدای ۵۰۰ رحل به مساجد، تجلیل از خادمان قرآن گتوند و برپایی نمایشگاه پوستر و عکس با موضوع نماز و قرآن را نيز از ديگر برنامهها به اين مناسبت دانست.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.