گیلان؛

پایان مسابقات ووشو قهرمانی گیلان

مسابقات ووشو قهرمانی گیلان با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: رقابت های ووشو قهرمانی استان گیلان عصر دیروز با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان یافت.
سعید علیپور با بیان اینکه این دوره از رقابت ها با عنوان جام شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده برگزار شد، افزود: حدود یک صد ورزشکار این رشته ورزشی از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان در این رقابت ها حضور داشتند.
وی گفت: ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، در قالب 10تیم و در دو قسمت تالو و سانشو، در شهرستان رشت با هم رقابت کردند.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، تیم ووشوی منتخب رشت عنوان نخست رقابت های ووشوی قهرمانی استان گیلان، جام شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده را به خود اختصاص داد.
علیپور افزود: همچنین تیم ووشوی منتخب ماسال در مکان دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت و تیم ووشوی منتخب رودسر نیز مقام سوم مسابقات ووشوی قهرمانی استان گیلان را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر مسابقات ووشوی قهرمانی استان گیلان لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر این مسابقات نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.