نمایش‌های رادیویی ماه مبارک رمضان اعلام شد

4 نمایش سریالی 30 قسمتی و چند نمایش تک قسمتی متناسب جدید با ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، "تا همیشه" ،" شب های پرستاره"، "بی بی گل "و "ققنوس" ، چهار نمایش سریالی هستند که هرکدام در 30 قسمت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده اند ، همچنین نمایش تک قسمتی "غزه ، وقتی انسانی به آن بنگریم " نیز برای روز جهانی قدس تهیه شده است.

شب های پرستاره  را رضا عمرانی کارگردانی کرده که نگار بقراط نویسندگی آن را بر عهده دارد و درباره ی پیرمردی دانا و حکمت دان  و روشن ضمیر است که به تازگی همسرش را از دست داده و چند روز پیش از شروع ماه رمضان تصمیم به ترک خانه اش می گیرد تا مزاحم زندگی فرزندانش نباشد.

این سریال رادیویی از هجدهم خرداد ماه ساعت 18:00 از رادیو نمایش پخش می شود.

سریال رادیویی " تاهمیشه " را حمید منوچهری کارگردانی کرده و از  هجدهم خرداد ماه ساعت 12:15 دقیقه  به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

این نمایش به نویسندگی : حمید رضا پورعلی محمد،  درباره ی کسی است که با شرکایش ، شرکت بزرگ ساختمانی را اداره می کند و بعد از بیماری تنها پسرش در ماه رمضان و بهبود با خدایش عهد می بندد تا بعد از ماه رمضان هم روزه های چشم و گوش و زبان را نگه دارد.

همچنین فریدون محرابی نمایشی را با عنوان بی بی گل برای ماه مبارک رمضان کارگردانی کرده است که داستان آن درباره ی خواب پیرزنی یک روز قبل از ماه مبارک رمضان است .ویدا دانشمند و هانیه نجفی نویسندگان این سریال رادیویی هستند.

بی بی گل از 18 خرداد ساعت 20:15  دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

سریال نمایشی ققنوس نیز به کارگردانی جواد پیشگر و نویسندگی : حمیدرضا عباسی برای  پخش در ماه مبارک رمضان آمده شده است که 18 خرداد ماه ساعت 19:30 به روی آنتن می رود.

داستان این نمایش درباره ی مردی است که در ایام ماه مبارک رمضان با مراجعه به قرآن و نهج البلاغه تصمیم می گیرد ثروت خود را معطوف به اعمال خیر کند.

نمایش تک قسمتی "غزه ، وقتی انسانی به آن بنگریم " هم به مناسبت روز جهانی قدس تولید شده است که در همین روز به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

این نمایش به نویسندگی : سهیلا خدادادی و کارگردانی مینو جبارزاده ، برداشتی از زندگی واقعی ویتوریو آریگونی می باشد . او در سال 2007 به عضویت جنبش جهانی همبستگی برای شکستن محاصره غزه در آمده بود.

گفتنی است؛ این نمایش ها با هنرمندی تیم حرفه ای هنرمندان رادیو اعم ازکارگردانان، نویسندگان، تهیه کنندگان ،بازیگران، صدابرداران و افکتورها  به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده که درایام ماه مبارک رمضان از رادیو نمایش و سایر شبکه های رادیویی پخش خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار