استاندار خراسان رضوی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، ثمره ی خون شهیدان و قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ بود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه ی مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) در حرم مطهر رضوی، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای قیام 15 خرداد افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57، ثمره ی خون شهیدان و قیام خونین مردم در 15 خرداد سال 42 بود.
وی اظهار داشت: این حرکت مردم و مقابله ی آنان با ظلم رژیم ستمشاهی، گواهی بر دین مداری و پایداری برای تحقق ارزش های الهی و انسانی در جامعه بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: کشتار مردم بی دفاع و زندانی کردن امام راحل (ره) به دست عمال پهلوی، مردم را در پیمودن راه و آرمان متعالیشان، سست نکرد؛ بلکه تا پیروزی نهایی این مسیر را ادامه دادند.

رشیدیان با بیان این که امام(ره) حرکت خود را بر پایه ی ارزش های دینی بنیان نهاد و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تداوم بخشید؛ تاکید کرد: امروز وظیفه ی ما دفاع از ارزش های نظام و انقلاب به عنوان امانت امام راحل (ره) است.

وی تحقق ارزش های الهی در جامعه، وحدت کلمه، خودباوری، اعتماد به نفس و اتکا و اعتماد به مردم در سایه ی توکل به خداوند را از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در این راه با جدیت و قدرت ادامه ی مسیر دهیم .

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر این که دولت تدبیر و امید مبنای حرکت خود را تلاش برای تحقق آرمان های متعالی انقلاب، امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار داده است؛ افزود: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده؛ عملیاتی شدن این شعار با جدیت دنبال می شود به گونه ای که اثرات آن در زندگی مردم ملموس باشد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.