ارومیه؛

احداث واحد فرآوری تخصصی سنگ های معدنی در شهرستان اشنویه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: واحد فرآوری تخصصی سنگ های معدنی و تزیینی در شهرستان اشنویه احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ابوبکر یوسفی با اشاره به اهم اقدامات اردیبهشت ماه این اداره اظهار داشت: در این بازه زمانی پیشنهادیی به منظور احداث واحدهای صنعتی به فرمانداری شهرستان اشنویه داده شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: در این رابطه می‌توان به احداث واحد فرآوری تخصصی سنگهای معدنی و تزیینی به منظور جلوگیری از خام فروشی محصولات معدنی به ویژه سنگ مرمر صورتی که در سطح جهان بی نظیر است و هم اکنون به کشورهای ایتالیا، ترکیه و چین صادر می شود اشاره کرد.

به گفته یوسفی، علاوه بر آن، امسال ایجاد صنایع پایین دست محصولات پتروشیمی در این شهرستان به منظور ایجاد اشتغال در منطقه و نیز اعطای تسهیلات برای واحدهای تولیدی صنعتی با درصد پایین به منظور خرید مواد اولیه مورد نیاز و نوسازی ماشین آلات خط تولید پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت امسال جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و معدنی در شهرستان اشنویه برگزار شده است افزود: از سوی دیگر بازدید و تکمیل جداول مربوط به بروزرسانی اطلاعات واحدهای تولیدی شهرستان، واحدهای تولیدی راکد و طرحهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی نیز انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه اظهار داشت: بازدید از طرحهای نیمه تمام متقاضی تمدید جواز تاسیس و اعلام مشخصات واحد تولیدی"لوله و پروفیل محمدزاده"به منظور افتتاح توسط نماینده ویژه ریاست جمهوری نیز در اردیبهشت ماه صورت گرفت. انتهای پیام/ب

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.