تجارت آنلاین موی انسان ! / موی شما چه قیمتی دارد؟

تجارت مو در ایران، در ده سال گذشته به واسطه بالا گرفتن تب و تاب اکستنشن در میان زنان ایرانی رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ایران گرچه دستی در تولید موی مصنوعی ندارد اما در چند سال اخیر موج فروش موهای طبیعی در فضای مجازی رونق یافته و آگهی های فروش موی طبیعی روی سایت های درج آگهی به وفور یافت می شود. کافی است کلمه فروش موی طبیعی را در گوگل سرچ کنید تا چندین و چند آگهی فروش در آنها بیابید.

 دخترک مو طلایی روی صندلی آرایشگاه نشسته و موهایش را به دست آرایشگر سپرده است. می خواهد موهایش را کوتاه کند.

آرایشگر همان طور که دارد موهای دخترک را برانداز می کند، قیچی و شانه اش را از جیب پیشبندش بیرون می آورد و خطاب به مادر دخترک می گوید: چقدر می خواهی کوتاهش کنی؟ مادر می گوید: پسرانه بزن. آرایشگر بی درنگ کشی از جیبش بیرون می‌کشد و می‌گوید: ایرادی ندارد که موهایش را برای خودم بر دارم. مادر نگاهی از درون آینه به دخترک می کند و می گوید: نه.

آرایشگر شروع به بافتن موهای طلایی بلند دختر می کند، سر و تهش را با کش می بندد و دست به قیچی می برد و با یک مبارک باشد دسته موهای طلایی را می چیند. دسته ای موی طلایی که شاید تا چندین میلیون تومان قیمت داشته باشد چرا که هم به طور طبیعی رنگ شده و هم عمر زیادی از آن نگذشته است. موهایی که شاید تا چند روز آینده جایش روی سر فرد دیگری باشد.
 
تجارت مو شاید شما را به یاد سریال‌های چینی‌های چشم بادامی بیندازد. سریال‌هایی که در آن زنان چینی موهای خود را در ازای پول به آرایشگاه ها می فروختند. تجارتی که همچنان در چین رونق دارد و تولید کلاه گیس یک کسب و کار جدی در این کشور محسوب می شود تا آنجا که چین را به یکی از تولید کنندگان اصلی کلاه گیس در جهان تبدیل کرده است.

تنها در یکی از شهرهای کشور چین به نام شهر Taihe بیش از 400 شرکت و تولید کننده مشغول به تولید و فروش کلاه گیس از موهای طبیعی هستند و به سراسر جهان به خصوص ایران و حتی آفریقا صادر می‌کنند.
 
فروش آنلاین مو رونق می گیرد

اما تجارت مو در ایران، در ده سال گذشته به واسطه بالا گرفتن تب و تاب اکستنشن در میان زنان ایرانی رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است. ایران گرچه دستی در تولید موی مصنوعی ندارد اما در چند سال اخیر موج فروش موهای طبیعی در فضای مجازی رونق یافته و آگهی های فروش موی طبیعی روی سایت های درج آگهی به وفور یافت می شود. کافی است کلمه فروش موی طبیعی را در گوگل سرچ کنید تا چندین و چند آگهی فروش در آنها بیابید.

شاید اگر بدانید موهای شما چند صد هزار تومان یا چند میلیون تومان ارزش دارد، بعد از این هرگز موهایتان را بدون پول به دست آرایشگر نسپارید.

 آگهی های فروش موی طبیعی این را می گویند که موهای بلند شما می تواند بیش از 500 هزار تومان یا حتی بیشتر از اینها قیمت داشته باشد.

این روزها فروش آنلاین مو در ایران با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی رونق خوبی پیدا کرده است. با سرچ کلمه فروش موی طبیعی تنها در یکی از سایت های رایگان درج آگهی در فضای مجازی حدود 30 نتیجه برای ما به همراه دارد. آگهی‌‌های فروش موهای طبیعی توسط افراد حقیقی در سایت ها درج می شوند و هر کدامشان قیمت های متفاوتی دارند.

 قیمت ها عموما از 300 الی 400 شروع می شوند و این قیمت تا چند میلیون ها تومان هم پیش می روند. در قیمت گذاری فروش موهای طبیعی، سن و اندازه و رنگ مو مسائلی بسیار حیاتی به شمار می‌روند.

تجارت آنلاین موی انسان ! / موی شما چه قیمتی دارد؟

 یکی از فروشنده‌های آنلاین مو با گذاشتن عکسی از موها برای آنها 4 میلیون تومان قیمت گذاشته است و در قسمت توضیحات نوشته است: قد مو حدود 35 سانتی متر است.

برش مو توسط آرایشگر انجام شده است. موها پر پشت، سالم و بدون موخوره است. رنگ مشکی، تا به حال رنگ نشده و بدون دکلره است. همچنین موها با مواد گیاهی تقویت شده است.

 
در فروش موها بر خلاف تصور رنگ شدن آن تاثیری ندارد و برعکس سیگاری بودن یا نبودن می تواند در قیمت آن موثر باشد.

فروشنده دیگری برای موهای 55 سانتی متری خود 3 میلیون تومان قیمت گذاشته و نوشته است: موها بسیار پر پشت و ضخیم است. طول آن 55 سانتی متر است. رنگ آن طلایی روشن است. با انواع ماسک و سرم مو مراقبت شده است و مهم تر از آن این است که تا به حال لب به سیگار نزده ام. این موها می تواند بهترین مو برای اکستنشن شما باشد.

موهای شما چه قیمتی دارد؟

شاید بعد از خواندن این گزارش تصمیم بگیرید که بیشتر از گذشته مراقب موهای خودتان باشید چرا که موهای شما می توانند سرمایه‌ای برای آینده شما باشند. سرمایه ای که اگر یک تار موی آن را از دست بدهید باید برای پر پشت تر نشان دادن آن بیش از 2 میلیون تومان هزینه کنید. 

اکستنشن مو یکی از روش‌های زیبایی در بین زنان ایرانی در چند سال اخیر محسوب می شود. روشی که از طریق آن هم پول خوبی به جیب آرایشگاه ها و هم به جیب فروشندگان مو می ریزد و بازار خرید و فروش مو را حسابی داغ کرده است.

 آن طور که توران بدری، آرایشگر و گریمور می گوید: بازار مو در ایران در دستان چین و هند است و فروشگاه های خاصی این موها را به آرایشگران می فروشند. او می گوید که 2 نوع مو در بازار وجود دارد که شامل الیاف و موهای طبیعی می شود. موهای الیافی از مواد پلاستیکی تهیه شده است و به سرعت خراب می شود.

این آرایشگر موهای الیافی را به فرش ماشینی تشبیه می کند و می گوید: فرش ماشینی با کمترین حرارت آب می شود. موهای الیافی هم دقیقا همین طور است. اما در مقابل موهای طبیعی همچون فرش دستباف کیفیت بهتری دارند.
 
چه کسانی موهای آگهی شده را می خرند؟

آن طور که از صحبت های پوران بدری، آرایشگر و گریمور بر می آید، طالبان اولیه موهای در معرض فروش گذاشته شده تولید کنندگان کلاه گیس هستند. براساس گفته های این آرایشگر موهایی که برای اکستنشن در آرایشگاه ها استفاده می شود یا از طریق کارخانه و یا به صورت دست‌ساز تهیه می شوند. او می گوید: موهای دست ساز توسط افرادی که در کار تولید کلاه گیس تبحر دارند ساخته می شود. آنها موهای طبیعی افرادی را که قصد فروش موهای خود را دارند خریداری می کنند و به وسیله دستگاه های مخصوص برش می زنند و آن را برای اکستنشن آماده می کنند.
 
هر 10 سانت برقیمت موها افزوده می شود

براساس گفته های این آرایشگر موهای طبیعی و موهای الیافی به صورت بسته ای در بازار به فروش می رسد.

 بسته هایی که هر کدام صد شاخه مو را شامل می شود. قیمت گذاری بر روی موها بیشتر به اندازه موها و جنس آنها بستگی دارد.

 پوران بدری در این باره می گوید: برای خرید موها از آرایشگاه ها به کیفیت موها و سلامتشان توجه می کنند. کف سر فرد نباید شوره یا قارچ داشته باشد.

او در رابطه با قیمت هر سانتی متر مو می گوید: اندازه موها 40 سانتی متر تا 80 سانتی متر است و هر 10سانتی متر بر قیمت آن می افزاید. قیمت گذاری بر روی موها عموما به صورت توافقی است.

او می گوید: هرچند موها قیمت های متفاوتی دارند و ممکن است این قیمت ها تا سقف 4 و 5 میلیون تومان پیش بروند اما عموما مشتریان ما از 450 هزار تومان تا یک میلیون تومان برای اکستنش خود هزینه می کنند.
 
 
متداول ترین روش نصب این موها چیست؟

این آرایشگر می گوید: روش های متعددی برای نصب اکستنشن وجود دارد. متداول ترین آنها روش «اتصال حرارتی» است که در آن ابتدا یک دسته باریک از موها جدا شده و کمی بالاتر از ریشه مو محلول چسبناک خاصی مالیده می شود و یک دسته باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار می گیرد. سپس به وسیله گیره یا انبرک ویژه ای این موها به هم فشرده شده و حرارت انبرک، چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی می چسبند.

البته علا وه بر این روش با کلیپس و نخ نیز می توان موهای مصنوعی را به موهای طبیعی متصل کرد. با استفاده از اکستنشن های کلیپسی می توان هر زمان در خانه موی اضافه را توسط کلیپس به موهای خود وصل کرده و بعد به راحتی آن را جدا ساخت.

 در روشی دیگر نیز موی اضافه به ریشه موی طبیعی فرد وصل شده و دور آن پیچیده می شود. البته در این روش، احتمال ریزش و آسیب مو بیشتر است. در آخرین روش نیز اکستنشن از زیر به پوست سر وصل می شود.
 
هر 6 ماه یک بار برای ترمیم به آرایشگاه بیایید

آن طور که پوران عبدی می گوید موهای چسبیده به سر شما برای همیشه دوام ندارند و اگر از موهای اضافه شده به خوبی مراقبت شود باید هر 6 ماه یک بار ترمیم شوند. گرچه برای اولین بار انجام اکستنشن 6 ساعت زمان می برد اما برای ترمیم بیش از یک ساعت زمان نیاز ندارد.
 
میلیون ها تومان در سال صرف اکستنشن مو می شود
 

آمار دقیقی از استفاده‌ی موی مصنوعی و طبیعی برای کلاه‌گیس و اکستنشن وجود ندارد. بااین حال می توان با یک سرشماری دست و پا شکسته به این نتیجه رسید بیش از 36 میلیون تومان در سال خرج اکستنشن مو در تهران می شود. اگر به‌طور تقریبی پنجاه آرایشگاه زنانه در تهران، که اکستنشن مو انجام می‌دهند، روزی دو یا سه مراجعه‌کننده (بدون در نظر گرفتن کسانی که ترمیم می‌کنند) داشته باشند، دست‌کم می‌شود سه هزار مراجعه‌کننده در ماه و ۳۶ هزار نفر در سال.

تجارت آنلاین موی انسان ! / موی شما چه قیمتی دارد؟

آخرین پرس‌وجو‌ها هم نشان می‌دهد اگر قد موها تا سرشانه و حجم آن معمولی و نازک باشد حدود ۷۳۰ هزار تومان و اگر موها تقریباً تا سر شانه باشد و پرحجم حدود یک میلیون تومان هزینه در بر دارد که اگر این قیمت‌ها ضرب در ۳۶ هزار نفر در سال شود، حاصل آن رقمی بیش از سی و شش میلیارد تومان خواهد شد.
 
منبع: روزنامه ابتکار
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
سلام من موهام 60 سانت بود 157 گرم، رنگ روشن بدون مواد و موخوره ازم 12 میلیون خریدن ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
سلام موی من ۵۰ سانت فر خیلی پر پشت سالم
Iran (Islamic Republic of)
،
۱۲:۵۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
موهای من تقریبا 70 ، 80 سانت هست تا الان رنگ نشده رنگ طبیعیش خرمایی روشن هست و کاملا هم لخت و بدون موخوره هست
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
خانم های عزیز من موی تان را خریدارم
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۲۰:۴۰ ۱۳ تير ۱۴۰۱
میخوام موبفروشم چجوری انجام بدم
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۲۱:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
سلام اگر بخوام موهام که ۶۰ سانته و بفروشم کجا باید مراجعه کنم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۱۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
سلام شماره تلفن موی طبیعی رو میخواستن موی من ۳۵ سانت است
Iran (Islamic Republic of)
mhi
۲۳:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
من همرو ازتون میخرم
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۲۳:۲۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
موی۳۰سانتی قیمتش چند خرمایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
مو یک متر و ۳۰ سانت چه قیمتی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
پری
۰۹:۰۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
مو30سانتی پرپشت وبدون هیچ رنگی برای فروش دارم
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۱۳:۱۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
سلام مو های من ۳۷ سانت بدون رنگ قصد فروش دارم
Iran (Islamic Republic of)
^_^
۲۱:۱۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
موی ۴۰ سانت طبیعی برای فروش دارم
Iran (Islamic Republic of)
مهشید توکلی
۱۶:۰۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر.من موی فوق العاده پر با بلندی ۴۰ سانت دارم.قیمتش چنده الان؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۲۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام مو ۶۰ سانتی دارم برای فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
خریدارم با قیمت بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
مو دارم برای فروش
۷۰ سانت بدون رنگ با حجم متوسط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
مو دارم برای فروش
Iran (Islamic Republic of)
.......
۱۷:۳۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام موهای من طبیعی ومشکی و پر پشت هس ۳۵ سانت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام‌موهای دخترم بدون رنگ پر پشت حدود ۷۰ سانت میخوام بفروشم‌ قیمت شما چنده
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۰۲:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام موهای من بالا50 سانته موهای لخت بدون موخوره یبار رنگ کردم از اتو وژل واکس اسپره مو یاهرچیز دیگه اصلا استفاده کردم قیمت 3میلیون تومن
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۹:۳۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام من موهام حدود 20 cmپرپشت و بدون رنگ هست قیمت 300هزار تومان
Iran (Islamic Republic of)
کیمیا
۲۲:۰۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
مو های من لخت وزیباس و۶۳سانت متر است بدونه مو خوره اصلن رنگ نشده لب به سیگار نزده ام قیمت ۴ میلیون تومن واصلن از اتومو وسه شوار استفاده نکردم
Iran (Islamic Republic of)
Kimia
۲۱:۳۲ ۲۸ دی ۱۳۹۹
مو
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۱۹:۱۲ ۲۰ دی ۱۳۹۹
سلام خوبید ببخشید مو هم میخرید
Iran (Islamic Republic of)
عیل
۱۴:۱۶ ۰۹ دی ۱۳۹۹
سلام
من موهام ۴۵ سانت است پرهجم تا بحال رنگ نزدمزدم ۱۱ سال دارم میخوام موهایم را بفروشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام
موهام ۴۵سانت پرحجم قهوه ای بدون رنگ ۱۱ سال دارم چند قیمت میدین
Iran (Islamic Republic of)
کیانا
۰۲:۱۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
چطوری پاسخ بدم به پیام ها
Korea (the Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
سلام من موهای پر پشت دارم اصلا از رنگ استفاده نکردم مو هام مشکی هستش ۱۰۰سانت هست با بالاترین قیمت می فروشم قیمت پایه ۸میلیون تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
من خریدارم
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۱۴:۱۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سلام، من موهای پرپشت صاف براق بلندتر از ۵۰ سانتی متر دارم، اصلا اتو مو و سشوار استفاده نکردم ، اصلا تا حالا رنگ نکردم، ۲۰ سالمه، لب به سیگار نزدم، به بهترین خریداری که با بالاترین قیمت بخره می فروشم، قیمت پایه ۵ میلیون تومان
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۴۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
موی بدون موخوره ومشکی سایز۳۲سانت بافته شده وپرپشت کی میخره ممنون
Canada
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
سلام من موهای مشکی مشکی و لختی دارم که تا بحال رنگ نزدم و بدون موخوره و پر حجمی دارم که بالای ۳۵ سانتی متر است
و من ۱۳ ساله هستم اگر کسی خواست اطلاع بده
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۳:۱۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
سلام من موهام 35 سانته پر پشت مشکی بدون هیچ رنگی قیمت800هزار تومن✨
Iran (Islamic Republic of)
H...
۲۲:۳۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
سلام موهای دخترم ۴۵سانت هستش ومیخوام بفروشم پرپشت وبدون رنگ هستش ۱۵ساله هستش
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۲۱:۱۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
من خودم 50 سانت و خواهرم 40 سانت مو داریم میخوایم بفروشیم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۱۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
موی ۵۰ سانت خیلی پرپشت هستش میخوام بفروشم۱۵۰۰ میفروشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
۸۰ سانت مو فر دارم می خوام بفروشم
Iran (Islamic Republic of)
مهین
۱۷:۳۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
موهای پسرم ۳۰به بالاست میخام بفروشم خیلی پرپشته چطور میتونم بفروشم
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۱۶:۴۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام من موهایم پنجاه سانت هستش رنگ نشده مشکی پرحجم می فروشم سه و نیم میلیون
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۱۶:۴۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام من موهایم پنجاه سانت هستش رنگ نشده مشکی پرحجم می فروشم سه و نیم میلیون
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۲۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
موهام یک متر موی پرحجم بدون رنگ میخوام بفروشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
هرسانت چنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام من موهام ۵۰ سانته یکم موخوره دارم
موهام رنگ نشده مشکی هستن
به قیمت ۲۵۰ هزارتومن میفروشم
هرکی خواست بخره تو برنامه دیوار نوشتم مو طبیعی به قیمت ۲۵۰ هزارتومن اونجا پیام بدید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ۱۶سالمه موهایم ۵۳سانتی متراست وبدون هیچ رنگ شیمیایی ،رنگشم قهویی هست
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۱۷:۵۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام من ۱۹سالمه موهام پنحاه سانت صاف و لخت هستش به قیمت سه و نیم میلیون میفروشم
Iran (Islamic Republic of)
هستی قیتولیان
۱۵:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام موی طبیعی رنگ نشده مشکی به اندازه ی 65سانتی مترپرپشت میفروشم چون به پولش نیاز دارم می خوام برای دارو های داداشم لطفا شمارتون رو برام بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
موژان رضايي
۱۷:۱۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
سلام موي طبيعي رنگ نشده، رنگ قهوه اي به اندازه 65 سانتي متر و پرپشت ميفروشم... به دلايلي به پولش نياز دارم كسي خواست بگه♥️
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۲۰:۳۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
موهایم ۵۵سانتی است وموهیم خرمایی رنگ است لطفا شمارتون روبرام بفرسین باهاتون تماس بگیریم برای فروش مو
Iran (Islamic Republic of)
اميرعلي
۱۸:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
موهاي سالم دارم ميخوام بفروشم
Georgia
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
سلام
Iran (Islamic Republic of)
سونيا
۱۹:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
موخرمايي بدون ونگ كاملاً سالم ٨٠سانت فر لطفاً قيمت بدين
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام من میخوام موهامو بفروشم ۵۰ سانت ب بالاس و تا بحال رنگ نشده لخت و براق هست و هرروز یا یک روز در میان میشورم ،از تافت و ژل هم استفاده نمیکنم ،چطوری میتوتم با قیمت مناسب بفروشم؟
Iran (Islamic Republic of)
Lily
۱۷:۰۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام موهای من ۶۵ سانت و ۴۵۰ گرم هست .رنگ نشده تاحالا و مشکیه .خیلی خوب هم ازشون مراقبت کردم و سالمن. قیمت موهام چقدر میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام من از موهام خسته شدم میخوام بفروشم ۹۰ سانت بسیار پر پشت حالت دار خرمایی بدون موخره و رنگ نشده
Iran (Islamic Republic of)
Asadi
۰۴:۰۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
دو دسته مو طبیعی دارم برای فروش بدون رنگ
اصلا اتو نشدنه . با مواد گیاهی تقویت شده از قبل.
مو خوره ندارند. مال دختر 13 ساله هستن
روی سر قبل از کوتاهی به دسته بندی شدنه.
یکی 50 سانته و دومی 45
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام من موهام 50 سانت هس و قصد فروش دارم رنگ مو هام هم خرمایی هس لطفا قیمتش را برام بگویید
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۵:۲۸ ۳۰ تير ۱۳۹۸
می خوام موهامو بفروشم به بهترین قیمت
50 سانت و صاف و پرپشت _رنگ خرمایی_اصلا رنگ ومش نشده
28سال سنمه _لب به سیگارم نزدم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رکسانا
۱۷:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
منم موهایم کاملا طبیعی هستش بلند میخوام بفروشم
France
ناشناش
۲۰:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
من موهام دکلرست، پر پشته قدش 30سانته میخوام به بفروشم.
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۲:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
میخوام موهاموبفروشم. بدون موخوره وسالم وبلند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
موهای مشکی ۶۰سانت سالم قیمت توافقی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمیله
۱۹:۴۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
با سلام من میخواهم موهایم را بفروشم با عالیترین کیفیت و بلندی و قطور بودن ان خیلی خیلی متفاوت اصلا رنگ بهش زده نشده اتو نشده موخوره نداره در حین دوسال پنچاه سانت رشد کرده همه از دیدنش حیرت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
Nazi
۱۶:۴۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام من ۱۶سالمه موهام تا پایین کمرمه ،مشکی پرکلاغی براق ،لخت وصافن واصلا رنگ نشده .قصد فروش دارم به قیمت خوب
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۲۲:۵۸ ۱۳ دی ۱۳۹۷
من موهامو میخوام بفروشم ۷۰سانته
France
bita.fths
۱۹:۵۱ ۱۲ دی ۱۳۹۷
سلام من موهامو تازه کوتاه کردم
موهای بافته شده ۴۳ر۴۴ سانت خرمایی سالم رنگ نشده بدون موخوره اتو خیلی کم کشیده شده
آرایشگرم گف ۱ تومن میخرن ولی من چون خیلی برام مهم نیست فقط میخوام ردش کنم بره
به بهترین قیمت میفروشم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۳۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
من ۱۹سالمه موهام ۶۰ سانته بارنگ خرمایی.سالم رنگ نشده بدون موخوره.کسی هست بخره؟خبرم کنه
Germany
یلدا
۱۸:۰۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام
موهام45 سانته ،پُره ،رنگ نشده ،موخوره نداره ،طبیعی هست قیمتش چقدر میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
غزل بیگی
۱۹:۰۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
سلام
مادربزرگم میخوادموهاشوبفروشه
موهاشو بیشتر از 35سانت موهاشو طلایی 2میلیون
Iran (Islamic Republic of)
پرنیان
۲۳:۳۲ ۲۳ تير ۱۳۹۷
با سلام
من ۱۲ سالمه و مو هایی به طول ۶۲ سانت دارم و پرپشت هست .
تا حالا رنگ نشده و از تافت و ژل استفاده نشده.
به ندرت از سشوار و اتو استفاده شده .
جنس مو عالی .
Iran (Islamic Republic of)
Aida
۱۶:۱۵ ۱۴ تير ۱۳۹۷
سلام میشه قیمت موی من رو بگید . من موهام 70 سانت بافته شده قهوه ایه . دو ژنه هم هس یعنی هم فر میشه هم لخت مو خوره و شوره هم نداره رنگ نکردم 17 سالمم هس
Iran (Islamic Republic of)
Aida
۲۳:۲۸ ۰۹ تير ۱۳۹۷
سلام من موهام 75 سانت خرمایی روشنه . رنگ نکردم شوره و موخوره هم نداره و حسابی پر پشت به بالا ترین قیمت هم میفروشم اگه خریدار هستدید ایمیل بزنید
Iran (Islamic Republic of)
نرگس جعفری
۱۷:۳۲ ۰۷ تير ۱۳۹۷
من خودم آرایشگرم. میخواهم موهامو بفروشم. و موهای من 40 سانتی متر است و پرپشت و رنگ نخورده و مشکی مشکی . به قیمت 3 میلیون کسی هست بخره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ارزو
۲۳:۵۳ ۰۱ تير ۱۳۹۷
ببخشید من موهام خیلی پرپشته و بدون موخوره می خوام بفروشم باید چی کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
نرگس صادقی
۱۴:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
سلام من میخوام موهامو بفروشم موهام رنگ نشده تا زیر کمر هست رنگ خرمایی روشن
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۱۱:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ماشالا همه می خوان موهاشونو بفروشن
Iran (Islamic Republic of)
ati
۱۴:۱۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام قصد فروش موهامو دارم ، تا پایین کمرم، قهوه ای رنگ‌کردم کاملا سالمه . لخته سشوار و اتو نمیکنم ، مرتب شستشو دادم .
Iran (Islamic Republic of)
ati
۱۴:۱۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من قصد فروش موهامو دارم
بلند تا پایین کمرم، رنگ قهوه ای زدم لَخت و سالمه. قیمت پیشنهادی چقده؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام..موی خودم وارایشگر کوتاه کرد گفت حیف میخرن ازت..کاملا سالم بدون موخوره..خیلی لخت و صاف اصلا تا بحال از اتو استفاده نکردمچون خیلی صاف بودن ..سشوار شاید سالی یکبار ..به بهداشتشون اهمیت میدادم مواظب بودم .مدام تقویت میکردم. .40 سانت ..رنگ شده ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
قیمت موی 70سانتی ، کمی موخوره داره رنگش مشکیه پر پشت چنده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
موهام 80سانته قصد فروش دارم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه رجبی
۲۰:۳۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
سلام وقتتون بخیر من میخام موهامو بفروشم طول۶۳سانت رنگ نخورده یک دست و پرپشت..لطفا سریع تر بهم جواب بدید ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
طیبه
۱۰:۳۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
سلام من می خواهم موهایم رابفروشم زیتونی رنگ است حدودا ۳۵سانتی متر قیمت پیشنهادی نهصدهزارتومن
Iran (Islamic Republic of)
Tayebeh
۱۰:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
سلام من هم می خوام موهایم رابفروشم رنگش زیتونیه حدوده ۳۵سانتی متراست قیمت پیشنهادی ۱۰۰۰۰۰۰یک میلیون
Iran (Islamic Republic of)
Tayebeh
۱۰:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
سلام من هم می خوام موهایم رابفروشم رنگش زیتونیه حدوده ۳۵سانتی متراست قیمت پیشنهادی ۱۰۰۰۰۰۰یک میلیون
Iran (Islamic Republic of)
الین
۰۱:۱۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
سلام من۲۲سالمه موهامو تازه کوتاه کردم ۶۵ سانته دکلره شده سیگاری هم نیستم موهام صافه پرپشت هم هست
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
من میخام موهامو بفروشم تا کمرمه و هایلایت قهوه ای و پرپشت و بدون موخوره قیمتش هم توافقی هست
Iran (Islamic Republic of)
mobini
۲۳:۱۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
سلام.موهای 50 سانت پرررر پشت مشکی خرمایی رنگ نشده و قصد فروش دارم.
Iran (Islamic Republic of)
نازنين روشن
۰۰:۰۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
سلام من موهامو تازه كوتاه كردم خيلى پرپشت سالمه ٥٠ سانته
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۳:۳۷ ۲۹ دی ۱۳۹۶
سلام من موهام تا پایین کمرمه ،مشکی براق ،لخت وصافن واصلا رنگ نشده .لطفا راهنماییم کنین
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۳:۳۷ ۲۹ دی ۱۳۹۶
سلام من موهام تا پایین کمرمه ،مشکی براق ،لخت وصافن واصلا رنگ نشده .لطفا راهنماییم کنین
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۳:۳۷ ۲۹ دی ۱۳۹۶
سلام من موهام تا پایین کمرمه ،مشکی براق ،لخت وصافن واصلا رنگ نشده .لطفا راهنماییم کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
چه خوب
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۸:۱۴ ۲۹ دی ۱۳۹۶
سلام من میخوام موهامو بفروشم،مشکی تا پایین کمر ورنگ نشده وصاف ،لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۷ دی ۱۳۹۶
سلام منم قصد فروش دارم ۵۰ سانته صاف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۷ ۲۴ دی ۱۳۹۶
موهای ۱متری دارم پر پشت قصد فروش دارم باقیمت عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
چه عالی
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۲۳:۳۳ ۱۳ دی ۱۳۹۶
موهام بلند ، براق ،پرپشت ، طبیعی و بدون موخره هست.یک بار رنگ شده. رنگ قهوه ای.اندازش ۵۰ سانته.میخام بفروشم.به بالاترین قیمت پیشنهادی.
Iran (Islamic Republic of)
Mobina
۰۱:۰۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
سلام من موهام تا زیر کمرمه و خیلی پر پشته و خرماییه و حالت داره
چقد ازم میخرن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
سلام من موهام ۹۰سانته.قصد فروش دارم لطفا راهنماییم کنید.درضمن موهام فقط دوبار رنگ شده پرپشت وبدون موخوره
Iran (Islamic Republic of)
Rasa
۱۲:۰۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
اطلاعات موهای من برای فروش
Iran (Islamic Republic of)
rasa
۰۱:۱۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
منم قصد فروش دارمߘ
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۲۰:۴۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
سلام دوستان من مادری دارم باموهای بسیارپرپشت والبته بلند این روزها خیلی ازنظرمالی تحت فشاره چون خودم نشد کمکی بهش بکنم بهش پیشنهادفروش موهاش رودادم واون هم به ناچارقبول کرد لطفا برای فروش راهنماییم کنید ممنون
۱۲