لیزرخانگی تریا بیوتی، تحولی نوین در صنعت زیبایی

امروزه کلینیک‌های تخصصی پوست و مو با استفاده از لیزرهای زیبایی به یکی از روش‌های متداول بدل شده است که که نیاز به زیبایی را با تکیه بر علم، سرعت و تکنولوژی پاسخ می‌دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،امروزه کلینیک‌های تخصصی پوست و مو با استفاده از لیزرهای زیبایی به یکی از روش‌های متداول بدل شده است که که نیاز به زیبایی را با تکیه بر علم، سرعت و تکنولوژی پاسخ می‌دهد.
اما هزینه‌های گزاف، نیاز به مراجعات مکرر، محدودیت‌های زمانی و مکانی، ضرورت حضور پزشک متخصص و... همگی از جمله مشکلاتی است که درمان با لیزرهای کلینیکی را برای همه مقدور نمی‌سازد.

 

برند امریکایی تریابیوتی (Tria Beauty) نخستین بار از سال 2003 تمامی این مشکلات را به یکباره از سر راه ما برداشت! در واقع تریا با اختراع لیزرهای زیبایی خانگی انقلابی شگرف در صنعت زیبایی پدید آورد که نه تنها مشتریان، بلکه متخصصین پوست و مو و دانشمندان این صنعت را نیز مجذوب خود ساخت.

 

اکنون به لطف لیزرهای تریا، شما می‌توانید خودتان، در منزل، در هر زمان از شبانه روز که باب میل‌تان است موهای زائد کل بدن خود را ریشه‌کن کنید، از شر آکنه‌ها خلاص شوید و چین و چروک صورتتان را کاملا محو کنید! مهم‌تر از همه این‌که تمام محصولات لیزری برند تریا دارای تأییدیه FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) هستند و کاملا امن می‌باشند. به‌علاوه تکنولوژی به‌کار رفته در این لیزرها همان تکنولوژی دایود دستگاه‌های لیزری کلینیکی است که برای بیماران نتایج دائمی به ارمغان می‌آورد.

 

لیزرخانگی تریا بیوتی، تحولی نوین در صنعت زیبایی

در ادامه، لیزر موهای زائد تریا را (که با همت شرکت آمیتیس تجارت ماندگار، همگی آن‌ها اکنون در ایران قابل تهیه هستند) با جزئیات بیشتری معرفی، نقد و بررسی می‌کنیم تا بهتر در جریان تکنولوژی پیشرفته‌‌ی به کار رفته در آن‌ها و نتایج چشمگیری که در پی دارند قرار گیرید.

 

لیزر رفع موهای زاید تریا

 

شرکت تریا بیوتی با همکاری درماتولوژیست‌ها و متخصصان زبردست خود، اول بار در سال 2005 لیزرخانگی موهای زائد خود را با اخذ مجوز رسمی از FDA وارد بازار امریکا کرد که مورد استقبال فراوان از سوی مشتریان و درماتولوژیست‌ها قرار گرفت. سپس در سال 2013، لیزر رفع موهای زائد تریا 4X، به عنوان نسخه‌ی نهایی از این سری لیزرها با شعار «نتایج بهتر در زمان کمتر» با سرعت شات چهار برابر بیشتر از نسخه قبلی در دسترس مشتریان امریکایی و سپس مردم سایر نقاط جهان قرار گرفت.

از آن سال تا کنون لیزر موهای زائد تریا 4X، حرف اول را در میان روش‌های خانگی رفع موهای زائد می‌زند و همچنان بی‌رقیب و منحصر بفرد باقی‌مانده است.

 

لیزرخانگی تریا بیوتی، تحولی نوین در صنعت زیبایی

آیا تریا مجوزهای لازم را دارد؟

 

تریا 4x نخستین لیزری است که سلامت آن برای کاربردهای خانگی تأیید شده است. این لیزر را همان پزشکانی طراحی کرده‌اند که پیش از این نخستین دستگاه کلینیکی لیزر رفع موهای زائد را برای کاربردهای تخصصی طراحی کرده بودند. افزون بر این، برترین متخصصین پوست، لیزر 4x تریا را به عنوان جایگزین مناسبی برای ویزیت‌های تخصصی اکیداً توصیه می‌کنند.

 

«لیزر موبر تریا» تا چه اندازه مطمئن است؟

 

تریا مطمئن‌ترین لیزر موجود در بازار است، زیرا نحوه‌ی طراحی آن به گونه‌ای است که مستقیماً و با دقت بسیار بالا خود پیاز مو را هدف می‌گیرد. بدین ترتیب، تمرکز لیزر تریا تنها بر نابودی کامل پیاز مو است، بی‌آنکه سبب آسیب دیدن پوست و بافت‌های اطراف آن شود.

 

 

تکنولوژی نهفته در «لیزر رفع موهای زائد تریا» چیست؟

تکنولوژی دایود، که هم در لیزرهای کلینیکی و هم در لیزرهای خانگی تریا به کار رفته است، مقدمات از بین بردن موثر، دائمی و مطمئن موهای زائد را فراهم می‌سازد.  در حال حاضر، لیزرهای دایودی، بهترین و امن‌ترین گزینه برای گرفتن نتایج دائمی و بلندمدت حتی روی پوست‌های تیره‌تر هستند.

لیزرهای دایودی تریا را می‌توان بارها روی پوست استفاده کرد و حتی اعضای بزرگتر بدن، از جمله ساق پاها، را با سرعتی قابل ملاحظه تحت درمان قرار داد.

به علاوه، تکنولوژی دایود، به موجب گسیل نمودن نور با طول موج بالا  امکان درمان افراد تیره پوست را هم تا حدی فراهم می‌آورد.

 

 

چه تفاوتی بین «لیزرهای دایودی تریا» و دستگاه‌های IPL خاگی وجود دارد؟

لیزر دایودی تریا نسبت به IPL بسیار مؤثرتراست و بر آن ارجحیت دارد. لیزرهای تریا از یک طول موج مستقیم استفاده می‌کند تا بتواند پیاز مو را با بیشترین دقت ممکن هدف بگیرد. اما دستگاه‌های IPL موج‌های کوتاه‌تر را ساطع می‌کنند که پخش و پراکنده هستند و آن دقت لازم و مطلوب را ندارند.

 

به طور کلی، دستگاه‌های موبر IPL اصلا لیزر نیستند!

 

لذا این‌که گاه از آن‌ها به عنوان «لیزر» موبر یاد می‌شود، اشتباهی گمراه کننده است. سیستم‌های IPL معمولا امواجی با طول موج 400 نانومتر گسیل می‌کنند که در مقایسه با لیزرهای دایودی تریا طول موج کوتاهی به شمار می‌رود که قدرت نفوذ آن را محدود کرده است و توانایی نفوذ به ریشه مو را ندارند. در نتیجه استفاده از آنها منجر به نتایج موقتی میشود؛ در حالی‌که لیزرهای دایودی تریا با انتشار پرتوهای فشرده‌ی نور با طول موج 810 نانومتر توانایی نفوذ به عمق پوست و در نتیجه ریشه کن کردن دائمی موها  را فراهم می‌کنند.

 

«لیزر رفع موهای زائد تریا» چگونه عمل می‌کند؟

لیزر تریا، از پرتوهای لیزر برای نفوذ به فولیکول‌هایی که موهای زائد را تولید می‌کنند استفاده می‌کند و این موها را از سرچشمه نابود می‌سازد.

 بنابراین اساس کار معالجه‌ی با لیزر، کشتن پیاز مو است. هنگامی که مو در حال طی کردن دوره‌ی رشد خود است، پیاز مو حرارت حاصل از لیزر را به خود جذب می‌کند و این کار مانع رشد مجدد مو می‌شود. (می‌توانید پیاز مو را مانند پیاز یک گل تصور کنید که با نابود کردنش گل از رشد کردن باز می‌ماند.)

 

چه ویژگی‌هایی «لیزر رفع موهای زائد تریا» را منحصر بفرد کرده است؟

همین‌که لیزر رفع موهای زائد تریا را تهیه نمودید، متوجه خواهید شد که چقدر روش استفاده از آن سهل و آسان است! البته شرط احتیاط در مورد هر نوع لیزری به طور کلی این است که دستورالعمل آن را پیش از استفاده باید حتما مطالعه کرد، با این همه، با وجود صفحه‌ی نمایش LED بزرگ، یاد گرفتن تنظیمات و ویژگی‌های دستگاه، از جمله، حسگر پوستی، تنظیمات از پیش‌تعریف شده، سطح انرژی، پالس شمار، نمایشگر باطری و قفل خودکار، در عمل کار خیلی آسانی است.

 

دستگیره‌ا‌ی ارگونومیک برای آن طراحی شده که کار کردن با دستگاه را راحت‌تر می‌سازد. یک ویژگی جالب این دستگاه حسگر پوستی آن است که تنها زمانی دستگاه را فعال می‌کند که رنگ پوست برای درمان مناسب و سازگار باشد. همچنین، این دستگاه مجهز به یک پالس‌شمار برای اندازه‌گیری تعداد پالس‌ها میباشد، برای اینکه مطمئن باشید که درمان به طور یکنواخت انجام می‌گیرد. علاوه بر این، دستگاه مجهز به یک نشانگر باطری نیز می‌باشد.

دیگر ویژگی ها به اختصار:عدم نیاز به عینک، عدم نیاز به تهیه کارتریج برای شارژ اشعه، ساطع کردن پالس نامحدود برای استفاده شخصی

چگونه با لیزر «تریا» خود را درمان کنیم؟

درست قبل از شروع درمان، موها را کامل بتراشید. دستگاه را روشن نمایید و سنسور تشخیص رنگ پوست را روی پوست خود قرار دهید. بدین ترتیب دستگاه هوشمند شما، از مناسب بودن رنگ پوست شما مطمئن می‌شود و قفل امنیتی آن باز می‌شود.

حال کافی است که دریچه‌ی لیزر را روی پوست خود قرار دهید و منتظر شنیدن صدای دو بوق متوالی شوید. سپس به همین ترتیب کل ناحیه‌ی مربوطه از بدن خود را از شر موهای زائد برهانید!

دوره‌ی درمان با لیزرهای موبر تریا با توجه به سیکل رشد موها تنظیم شده است. لذا برای گرفتن بهترین نتیجه می‌بایست تا سه ماه، هر دو هفته یکبار ناحیه‌ی مورد نظر خود را تحت تابش لیزر تریا قرار دهید.

 

چرا «لیزر تریا»؟

 

اگر با وجود توضیحات فوق بازهم سوال فوق به ذهن شما خطور کرد، باید بدانید که محصولات تریا، تنها محصولات زیبایی هستند که بدون تزریق مواد شیمیایی و تنها با انتشار نور فشرده‌ی طبیعی، که هیچ عارضه‌ی دیرپایی برجای نمی‌گذارد، به موثرترین نحو ممکن مشکلات زیبایی شما را برطرف می‌سازد.

جوایز، گواهی‌نامه‌ها و مجوزهای اخذ شده توسط این دستگاه‌ها، به همراه تاکید و توصیه‌ی متخصصین این عرصه از یک سو و استقبال کاربران از سوی دیگر، ما را از هر جهت به امنیت و اثربخشی آن‌ها مطمئن می‌سازد.

 

 

تریابیوتی در ایران

 

خوشبختانه امروزه، کلیه‌ی محصولات لیزری تریابیوتی، به صورت قانونی و معتبر توسط نمایندگی انحصاری این برند، شرکت آمیتیس تجارت ماندگار، در ایران قابل خریداری است. بدین ترتیب، با خرید کالای اصل و برخورداری از گارانتی تعویض یک ساله و خدمات پس از فروش می‌توانیم با خیالی آسوده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در منزل خود بهره‌مند شویم. (www.tria-beauty.ir)


منبع : pr
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۳۱ تير ۱۳۹۷
باید نظارت ها بیشتر شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۳۱ تير ۱۳۹۷
خدا خودش رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۳۱ تير ۱۳۹۷
باید خیلی مراقب لامت پوستمون باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۳۱ تير ۱۳۹۷
من لیزر کردم هیچ نتیجه ای نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۳۱ تير ۱۳۹۷
لیزر برای سلامتی خوب نیست
آخرین اخبار