همدان؛

اعزام 1500 مبلغ به مناطق مختلف استان همدان در ماه رمضان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از اعزام ۱۵۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان همدان خبر داد.

اعزام 1500 مبلغ به مناطق مختلف استان همدان در ماه رمضان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مراد کیانی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان 1500 مبلغ به مناطق استان برای برنامه های تبلیغی اعزام می شود، افزود: مراسم اعتکاف ماه رمضان در ۱۳ مسجد استان برگزار می‌شود. 


وی ادامه داد: برنامه جمع‌خوانی قرآن با حضور اقشار مختلف مردم در 119 مکان به مدت 30 روز در سراسر استان همدان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان، 8 جلسه تفسیر قرآن در سطح استان و مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم به همراه تفسیر آن بشکل ویژه در شهر همدان برای اقشار مختلف مردم، از ساعت 6 تا 7 عصر در حسینیه امام (ره) را از برنامه‌های این نهاد فرهنگی و تبلیغی اعلام کرد.

کیانی به برگزاری مراسم اعتکاف در ماه مبارک رمضان در همدان اشاره و بیان کرد: مد نظر است 13 مسجد در سطح استان پذیرای 3 هزار و 500 معتکف باشند.

وی اجرای طرح جهادگران قرآنی را از دیگر برنامه‌های قرآنی برشمرد وتصریح کرد: در این برنامه، مبلغین جهت آموزش قرآن کریم به 10 منطقه محروم در سطح استان اعزام خواهند شد.

کیانی افزود: علاوه بر برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در 1000 مسجد و هیئت، امسال 30 مسجد میزبان طرح منابر متعالی بوده که به مدت 30 شب،توسط 30 مبلغ در سطح همدان با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.