اهواز؛

سند افتخار دنیوی در دستان افتخار افرینان معنوی

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز از صدور ۸۲۷ سند افتخار برای متبرعين و خيّرين ستاد بازسازی حرم‌های مطهر اهل بيت(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عزیزالله زارعی،  گفت: این سندها در قبال وجوهاتی است که از سوی این افراد خيّر به پروژه‌‌های بازسازی حرم‌های اهل بيت(ع) اهدا شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز بيان كرد: دفتر این ستاد در سال ۹۴، تعداد ۸۲۷ سند افتخار به متبرعین شهر اهواز تقدیم کرد که این سندها در قبال وجوهاتی است که از سوی این افراد خيّر به پروژه‌‌های بازسازی حرم‌های اهل بيت(ع) اهدا شده بود.

وی اظهار كرد: حداقل وجهی که هر متبرع به منظور مشارکت در بازسازی عتبات مقدسه پرداخت کرده است ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۸ و ۲۰ میلیون تومان است. اخیراً نیز خیّری اهوازی به نام سید مسعود علوی مقدم هزینه نوسازی ۱۱۴ خشت گنبد حرم علوی را به نیت ۱۱۴ سوره قرآن کریم به ارزش ریالی ۵۷ میلیون تومان تقبل کرده است.

زارعی خاطرنشان كرد: از مجموع ۸۲۷ سندی که به متبرعین تقدیم شد، ۲۱ سند مربوط به ایوان طلای حرم علوی، ۲۸۸ سند مربوط به گنبد مطهر حرم علوی، ۴۱۳ سند مربوط به صحن حضرت زهرا(س) است که در حال ساخت است و خوزستان متعهد ساخت ۲ هزار متر آن به ارزش ۶ میلیارد تومان است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز ادامه داد: ۴۴ سند نیز مربوط به حرم امام حسین(ع)، ۱۷ سند مربوط به بارگاه حرم حضرت ابوالفضل(ع) و ۴۴ سند نیز مربوط به بارگاه حضرت زینب(س) در زينبيه دمشق است.

وی در پايان از مردم اهواز برای این مشارکت تشکر ویژه کرد و گفت: مردم اهواز هر گونه درخواست ستاد بازسازی برای مشارکت در بازسازی حرم‌ها را با استقبال ویژه‌ای پاسخ داده‌اند و در حد توان مساعدت کرده‌ و برگ زرینی را در زمینه مشارکت در بازسازی عتبات مقدسه برای خود ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.