مشهد؛

سارقان مسلح بانکهای مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ضربتی عوامل سرقتهای مسلحانه از موسسات مالی اعتباری و بانکهای مشهد توسط پلیس خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار بهمن امیری مقدم افزود: این سارقان از تیر پارسال تا خرداد امسال اقدام به شش فقره دستبرد مسلحانه به موسسات مالی اعتباری و بانکهای مشهد کرده بودند.

وی ادامه داد: به دنبال این سرقتها، با تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دو عامل سرقت به نامهای مصطفی و مسعود، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه هردو ی این سارقان متاهل بودند گفت: مصطفی متولد 1371 و مسعود متولد 1365 با استفاده از موتورسیکلت و به صورت مسلحانه سرقت می کردند.

وی افزود: در چارچوب رد زنیهای اطلاعاتی این دو سارق طی دو روز اخیر در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و از آنان یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد.

سردار امیری مقدم ادامه داد: متهمان 14 خرداد پارسال از موسسه مالی اعتباری فرشتگان واقع در بلوار معلم شهر مشهد نخستین سرقت را انجام داده بودند، شش روز بعد به شعبه بانک تجارت در بلوار شریعتی و هفتم مرداد پارسال نیز به موسسه مالی اعتباری افضل توس مشهد دستبرد زده بودند.

این افراد 12 شهریور پارسال نیز از شعبه بانک سینا واقع در بلوار معلم مشهد سرقت مسلحانه کردند.

وی گفت: سارقان همچنین ششم خرداد جاری اقدام به سرقت از موسسه مالی اعتباری افضل توس شعبه علیمردانی واقع در سیمتری طلاب مشهد کردند که نافرجام بود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات از این متهمان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/س - س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار