نتایج هفته نهم گروه یک لیگ دسته دوم فوتسال؛

پیروزی پر گل جلین و گام بلند مقاومت برای صعود

هفته نهم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه یک این رقابت ها پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان ،هفته نهم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه یک این رقابت ها پیگیری شد.

مقاومت مشهد 2 - 1 میلان ساری
مصاف مقاومت مشهد و میلان ساری به میزبانی مشهدی ها برگزار شد و نیمه نخست با تساوی یک یک به اتمام رسید؛ اما در نیمه دوم تلاش دو تیم با احتیاط همراه بود تا از موقعیت های به وجود آمده تنها مشهد بتواند یک گل به ثمر برساند و بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به اتمام برساند.

شهدای جلین گرگان 6 - 3 نوین کشاورز فریمان
دیدار جلینی ها و کشاورزی ها در سالن گرگان در حالی برگزار شد که جلین میزبان به دنبال بازگشت به روال خوب انتهای نیم فصل نخستش بود و نوین کشاورزی ها برای بدست اوردن امتیاز و سرو سامان دادن به وضعیت خود به میدان امده بودند.
این دیدار با گل های پی در پی شاگردان زندی پور در جلین آغاز شد تا جایی که نیمه نخست با نتیجه چهار بر صفر به سود این تیم به اتمام رسید. اما در نیمه دوم تیم دیار ناهار خوران؛ به گل پنجم رسید. پس از این گل کشاورزی ها به خود آمدند اما تنها توانستند سه گل را جبران کنند و در انتهای نیمه نیز در پی اجرای تاکتیک های تیمی گل ششم را دریافت کرده و بازی را با نتیجه شش بر صفر واگذار کردند.

پیمان شاهرود 2 - 2 شهروند سورک
دیدار شاهرودی ها و سورکی ها به میزبانی پیمان از شهروند در شاهرود برگزار شد. گلزنی در نیمه نخست با گل سورکی ها که برای حفظ جایگاه و ارتقا ان تلاش می کردند اغاز شد و به گل تساوی بخش شاهرودی ها ختم شد تا تساوی دو تیم را به رختکن و استراحت بین دو نیمه بفرستد. در نیمه دوم نیز سهم هر دو تیم یک گل بود که در این نیمه نیز ابتدا سورکی ها به گل رسیدند اما شاهرودی ها بلافاصله جبران کردند و بازی با نتیجه دو دو خاتمه یافت تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

فرخی باقر شهر از این گروه در این خفته استراحت داشت.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار