منصوری:

لیگ 16 تیمی شود از هیات رییسه انصراف می دهم/ افزایش تیم لیگ را منحل می کند

کریم منصوری به خبر 16 تیمی شدن لیگ برتر در فصل جدید واکنش تندی نشان داد.

لیگ 16 تیمی شود از هیات رییسه انصراف می دهم/ افزایش تیم لیگ را منحل می کندکریم منصوری مالک و مدیرعامل تیم فوتسال منصوری و عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روز شنبه و قبل از مراسم قرعه کشی اعای هیات رییسه تشکیل جلسه می دهند اما به هیچ موردی در ارتباط با افزایش تعداد تیم ها در صورت جلسه  اشاره نشده است و به همین دلیل من  با دید خوبی به این جریان می نگرم و به این خبر همانند شایعه و شیطنت برخی منفعت گرایان نگاه می کنم.
وی افزود: هیچ گاه چنین اتفاقی رخ نخواهد داد که به خاطر فشار برخی ما مجبور به اتخاذ چنین تصمصم بزرگی باشیم  از سوی دیگر باشگاهها هستند که باید در این خصوص اظهار نظر کنند و می دانم پاسخ  اکثر باشگاه ها به این بحث منفی است به این ترتیب اگر مسئولان پافشاری کنند منفعت طلبی برخی با 16 تیمی شدن لیگ به  تعطیلی لیگ برتر فوتسال می انجامد.
منصوری ادامه داد: لیگ ما توان افزایش تعداد تیم ها و به تبع آن افزایش هزینه را ندارد ما هم باید توان و نظر باشگاههای حاضر در لیگ برتر را در نظر بگیریم زیرا در مورد سرنوشت آنها تصمیم گیری می کنیم.
عضو هیات رییسه در پایان خاطر نشان کرد: قرار نیست هر تیمی که توان و لیاقت حضور در لیگ برتر را نداشته برای رقابت در این سطح باقی حاضران را به سخره بگیرد زیرا موافقت با این جریان یعنی از سال بعد هم باید  به تمام تیم هایی که به لیگ برتر علاقه داردند، چراغ سبز نشان دهیم.
من به عنوان عضو هیات رییسه در صورت مطرح شدن با این بحث به شدت مخالفت می کنم و اجازه این کار را صادر نمی کنم حتی در صورت تصویب شدن این مورد از حضور در هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال انصراف خواهم داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار