نتایج هفته نهم گروه دو لیگ دسته دوم فوتسال؛

ادامه پیروزی های شهرداری،مهیان را به صعود امیدوار کرد

هفته نهم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه دو این رقابت ها پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هفته نهم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه دو این رقابت ها پیگیری شد.

هفت تیر سردشت 2 - 2 آرمین آستارا
جدال آستارا و سردشت در سالن هفت تیر سردشت با گل ثانیه های ابتدایی هفت تیری ها آغاز شد تا نوید یک بازی خوب را به تماشاگران پر تعداد سردشتی بدهد. در ادامه آستارایی ها به گل تساوی بخش رسیدند تا نتیجه نیمه نخست یک یک مساوی باشد. در نیمه دوم نیز ابتدا سردشت به گل رسید اما ارمین بازی را به تساوی کشاند در ادامه نیز تلاش دو تیم ؛ مخصوصا تیم میزبان به جایی نرسید تا این بازی با تساوی دو دو به اتمام برسد.

بهراد اردبیل 3 - 5 مهیان تبریز
جدال دو تیم همجوار بهراد و مهیان در اردبیل برگزار شد. نیمه نخست با گلزنی بهرادی ها اغاز شد اما طولی نینجامید که تبریزی ها به گل مساوی رسیدند و نیمه نخست با تساوی یک یک به اتمام رسید.
در نیمه دوم دو گل از تیم تبریز در دقایق ابتدایی این نیمه؛ اردبیلی ها را به هم ریخت اما این تیم با به ثمر رساندن گل دوم خود؛ اختلاف را به حداقل رساندند و در ادامه نیز دو گل دیگر تبریزی ها کار را برای میزبان سخت کرد و تنها در انتها یک گل از تیم اردبیل را شاهد بودیم تا نتیجه این بازی پنج بر سه به سود تبریزی ها باشد.

شهرداری رشت 4 - 3 دیار پرسپولیس سقز
جدال رشت و سقز در سالن اختصاصی شهرداری برگزار شد. در نیمه نخست و در ده دقیقه ابتدایی پرسپولیسی ها با دو گل از حریف پیش افتادند و کار را برای شهرداری سخت کردند و زمینه پیروزی خود را مهیا کرد؛ اما رشتی ها به حملات انفجاری پرداختند و سه گل پی در پی را به ثمر رساندند تا این نیمه با برتری سه بر دو شهرداری به اتمام برسد. در نیمه دوم نیز سهم دو تیم از حملات و تلاش هایشان هر کدام یک گل بود تا نتیجه نهایی این دیدار 4 بر سه به سود شهرداری ثبت شود.

هیات فوتبال ماکو از این گروه در این هفته استراحت دارد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار