تمجید کلمن از روحیه تیمی بازیکنانش

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل اسلواکی در یورو 2016 ،از روحیه تیمی شاگردانش تمجید کرد.

تمجید کلمن از روحیه تیمی بازیکنانشبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریس کلمن سرمربی تیم ملی ولز پس از برتری مقابل اسلواکی از روحیه تیمی و شخصیت قوی شاگردانش تمجید کرد و گفت :بازیکنان ما شور و اشتیاق باور نکردنی و شهامت زیاد و نگرش و ذهنیت باورنکردنی برای بازگشت به بازی  از خود نشان دادند.

فکر می کنم بازی بسیار خوبی بود.همه چیز داشت.بازی گل داشت و درگیرانه بود،فوتبال خوبی بود،جو بسیار خوبی بود .
کلمن سپس به حضور تاثیر گذار بیل و رمزی دو ستاره صاحب نام تیمش اشاره کرد و در عین حال همکاری دیگر بازیکنان تیمش را در این پیروزی بسیار موثر دانست.

او گفت: وقتی شما یکی از بهترین بازیکنان جهان را در تیم خود دارید مردم درباره او صحبت خواهند کرد،از نظر ما اشکالی ندارد.ما آرون رمری را نیز داشتیم که در آرسنال بازی می کند و من در لیگ برتر هافبکی بهتر از او نمی شناسم.او بازیکن بسیار خوبی است. چنین ما بازیکنانی داریم.

کلمن افزود:ما نمی توانیم مانع حرف زدن مردم درباره این دو ستاره بشویم،آنها لایق این صحبت ها هستند.اما این دو بازیکن نیز هم تیمی های خود را بخاطر کمکشان تحسین می کنند.هیچ بازیکنی نمی تواند بدون کمک دیگران کاری بکند.

ما می دانیم که بدون آنها نمی توانستیم به پیروزی برسیم اما بدون بازیکنان کنار آنها هم این پیروزی امکان پذیر نبود. این یک کار تیمی بود.ما باهم پیروز می شویم و باهم هم شکست می خوریم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.